Juni 2009 Nr 3
Tårtan och sånt blir ju ett moment till faktiskt eller kanske efterrättsbuffé? Sen kanske man kan ha nån liten canape eller nåt först som serveras eller som redan står på bordet när alla sätter sig?
Tårtan och sånt blir ju ett moment till faktiskt eller kanske efterrättsbuffé? Sen kanske man kan ha nån liten canape eller nåt först som serveras eller som redan står på bordet när alla sätter sig?
Tack vad snällt! Är intresserad av alla typer typ chokladmousse eller kanske nåt fräschare som hallonmousse eller passionsfruktmousse.
Våra mammor har erbjudit sig att göra tårta, men pratade med min mamma igår och hon var lite inne på att köpa tårtor istället som present till oss för att slippa stå och slabba på morgonen och stressa. Vi har redan en tårtställning och dekorationer. Tror ni man helt enkelt kan köpa tre stycken tårtor hos konditorn utan att de tar helt hutlösa priser som de tar för bröllopstårtor?
Eller massa små bakelser att ställa på tårtställningen kanske? Vad brukar det kosta?
Ja, tiden går fort! Hur långt har ni kommit?
Ja, visst är det läskigt.. Jag ska få min vilken dag som helst och det kommer kännas så himla tråkigt om den inte är jättefin. Jag hoppas den kommer snart!
Jag vill få klart detta med maten nu. Står och väljer mellan två alternativ och hoppas det blir klart innan veckans slut så att man kan pusta ut.
Ja, det här med festprogram. Vad skriver man i ett sånt? Presentationer av gästerna och typ snapsvisor eller?
Vad roligt! Blev du nöjd med den?
Vad bra att ni sa det där med hindersprövning. Ska ta och skicka in idag.
Ja, visst känns det som tiden bara springer iväg och snart är det dags. Någon mer som är stressad? Vi har så himla mycket kvar känns det som..
Låter skönt att ha allt under kontroll!
Vi ska skicka ut inbjudningarna den här veckan och det ska bli skönt att ha det gjort.
Ja, man vill ju inte vara en galen bridezilla som tjatar när folk är snälla och hjälper :)
Men ni har över tre månader kvar så det är ju lugnt om ni skickar dem om nån vecka.