Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 Nr 3

Vi har faktiskt varit tråkiga nog att önska oss pengar. Vi har suttit och funderat och funderat.. Det ska ju vara till vår resa, och er idé är ju superbra! Men vi har inte boka vår "riktiga" resa än utan bara en kortis vi gör i samband med bröllopet..

• MulleNuh

Jag är tacksam för att jag gör mitt smink själv faktiskt...

• MulleNuh

Ja den MÅSTE du köpa! Så himla snygg!

nni skrev 2009-03-16 10:50:02 följande:
    Oh oh! Jag ska nog beställa en helt ljuvlig klänning. Känns helt perfekt för mig!www.edenbridals.com/popup_image_test3.phpHoppas jag nu inte får kalla fötter. Nä men ska NOG beställa.
  • MulleNuh

För oss tog det ca 1,5-2 veckor tror jag..

Tidsmaskin skrev 2009-03-18 20:36:27 följande:
    Hur lång tid tog det att få svar på hindersprövningen?Känns som det var längesen (men det 'r nog bara en vecka).
  • MulleNuh

Oh sånt där är sååå himla tråkigt!!
    Jag väntar nu helt galet mycket.. Fick besked i måndags att den skickas från kina nu i veckan och att jag borde ha den nästa vecka.. KAN tiden gå låååångsammare?!?!

Miss Moneypenny skrev 2009-03-19 08:33:43 följande:

Jag har precis fått veta att min klänning är försenad pga att det var nåt fel på den så att den ska sys om. Åååååh, vad tråkigt! Det är ju visserligen tre månader kvar till bröllopet, men ändå!!!
  • MulleNuh

Ja men precis! Det är nog inte många som ser det dåliga och gör om den helt! Plus att dom SA till dig att det var som det var!

Miss Moneypenny skrev 2009-03-19 09:06:43 följande:

Ja, visst är det trist..men inte mycket att göra. Blir lite orolig bara när det var brist i kvalitén. Visserligen är det ju bra att de gör om och inte skickar en dålig klänning till mig, men tänk om det händer igen? Hinner ju inte beställa en ny klänning då..Men, men inte mycket man kan göra. Får fokusera på annat så länge.MulleNuh, vad skönt att din klänning är på g. Håll ut, snart är den här :)
  • MulleNuh

Fast dom är ju mänskliga och kan göra misstag!

nni skrev 2009-03-19 09:09:12 följande:
    Det e klart era klänningar måste komma i tid!! Om de har sagt en tid kan de inte dubbla den, väl!? Låter lite väl riskabelt då det e brudklänningar. Usch, jag e så nervös över att beställningstiden e för lång på de klänningar jag vill ha. Men får hoppas jag hittar ngn med rimlig beställningstid. Annars har jag ju min favorit på nätet som man kan snabbbeställa iaf. Lycka till nu.
  • MulleNuh

Jag ska nog ha gerbera, germini och nejlikor.

• MulleNuh

Vi har bestämt att vi inte ska köpa något till varandra!
    Vi ska ju gifta oss och därmed lagt ut en MASSA pengar på festen. Så vi klarar oss utan present!

Tidsmaskin skrev 2009-03-23 11:45:04 följande:
    Min m2b vill veta vad jag önskar mig i morgongåva. Smycken är ju aldrig fel tycker jag...Vad önskar ni er i morgongåva?
  • MulleNuh

jag hade nog bokat in någon för säkerhetsskull!
    Låter som han är väldigt busy!

xmarsan skrev 2009-03-23 14:04:08 följande:
    Åhh - har en ångestpost! Frisör och smink. Min frisör som jag gått till de senaste åren har slutat jobba som frisör på salong och jobbar numera uteslutande som stylist vid modevisningar och modefotograferingar o.dyl.Han har sagt att han ska fixa mitt hår till bröllopet - men han har inte svarat när jag ringer den senaste tiden och svarar inte heller på sms och mail. Vet att han är i Rom för tillfället och jobbar men man vill ju ändå känna sig säker på att det inte blir några problem på bröllopsdagen. Funderar på om jag ska hitta någon annan så här i "sista stund"? Vad tror ni??
Svar på tråden Juni 2009 Nr 3