Juni 2009 Nr 3
Men kommer inte de andra gästerna bli sura då om de själva fixat barnvakt och så?
Men kommer inte de andra gästerna bli sura då om de själva fixat barnvakt och så?
Den butiken är bra, jag har också varit där! Hoppas du hittar nåt och att det inte är så lång leveranstid.
Jag har väntat på min sen början av januari. Är lite nervös eftersom jag vill ha tid på mig att köpa en ny om jag inte är nöjd med den.
Nej, de klänningar jag kollade på hade alla flera månaders leveranstid. Förutom de som hängde på rea-ställningen. Men det kanske inte är så med alla klänningar..kanske bara jag som hade otur?!
Dock verkar det gå rätt fort att beställa från typ Milly och såna. 21 dagar har jag hört.
Ja, jag vill ju att hon ska komma så vi får väl kanske göra så. En bebis gör ju inte så stor skillnad. Det vi inte ville ha var 10-15 barn som springer omkring och gapar :)
Det blir så svårt att ha en lång middag med tal och sånt om det är en massa barn med.
Jag har ju inga barn själv men ni som har det, är en 9 månaders verkligen för liten för att lämna bort? Om man inte ammar längre alltså.
Wow, snabbt jobbat! Hittade du den där i Hallonbergen? Gud, så skönt!
Vad blev det för modell?
Vad kostar det att göra secret box-bilder ungefär? Hur "naket" är det, underkläder typ?
Red Scarlet skrev 2009-04-02 07:08:11 följande:
Vi ska inte heller ha någon morgongåva men tycker det här med secret box verkar lite kul ändå. Tror inte min sambon ens vet vad det är. Fast om jag känner mig själv så skulle det inte funka, jag skulle vara alldeles för självkritisk och inte tycka att jag ser bra ut och sånt.
Ja, du har såklart rätt Sen är ju fotografen proffs och ska väl kunna ta fram ens bästa sidor. Retuschering finns ju också :)
Berätta gärna hur det gick sen!
Red Scarlet skrev 2009-04-06 08:32:31 följande:
En helt annan fråga... ni som gör festhäften med presentationer av gästerna, hur gör ni med dem som ni inte känner så bra eller aldrig träffat typ en kusins flickvän? Det ser ju lite trist ut att bara skriva "Kalles sambo" som beskrivning.
Nej, de var jättebra båda beskrivningarna. Tack för tipsen!
Vi har även funderat på att ha look alike bilder i festhäftet bredvid beskrivningen. Jag har redan börjat fila lite på det och det kan bli jätteroligt...så länge man inte är taskig :) Men där blir det ännu svårare att veta vet någon man aldrig träffat är lik. Facebook är kanske en bra idé då.
Jag är i precis samma sits! "Den kommer nån gång i april" säger de och det är ca 2 månader för senare än de sa från början.
Ja, maila dem och fråga och tjata!
Superfina sidor ni har allihopa!
Jag har fått hem skorna nu som jag har bild på i mitt galleri. De är inte alls så vita som på bilden och inte ens ivory utan snarare beige/guld nästan. Tror inte det funkar till min vita klänning, eller vad säger ni?
De var så billiga så jag kanske behåller dem ändå och har som sommarskor. Blir nog snygga till jeans.
Mycket märkligt... Vad tråkigt för er! Hur kändes hennes "åsikter" om själva vigselceremonin då? Man får ju hoppas att hon inte säger skumma saker under den också.
Vi fick ringarna igår! Vill bara ha båda ringarna redan nu..men det får man ju inte :) Har bild i galleriet!
Men åh, vad irriterande, den är borta nu...konstigt. Får prova igen.
Tack, vad snällt! Hoppas jag får klänningen nån gång bara..den är många veckor försenad :(
Bilden på ringarna verkar vara för stor..går inte att spara. Får väl förminska den.
Åh, Ronja Rövardotter hade jag också velat ha. Men M2b ville inte det.. Det kommer säkert bli jättemaffigt!
Nu har jag lyckats lägga in en bild på mina ringar i galleriet! Får bara ha på mig den ena än så länge förstås..
Japp, det är den smala som är vigselringen. Det är 14 st diamanter och de glittrade verkligen mer än jag trodde. Det är roligt, har aldrig kostat på mig fina ringar förut och har alltid tänkt "äsch, det spelar väl ingen roll..Snö och Pilgrim har ju fina grejer" men det är verkligen skillnad.
Jag får hämta ut min klänning idag. Iiiiih, det är verkligen nervöst.
Jag väntar på posten nu så att jag kan få avin. Jag är ju hemma med bihåleinflammation..så lägligt :)
Kommer inte avin så ska jag ringa och försöka få ett kolliID.