Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Juni 2009 Nr 3

Jag hade absolut låtit dom komma. För 9 månader är ganska litet ändå..
    Plus att 9-månaders OFTAST är ganska snälla och nöjda!!

Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 08:38:39 följande:

Apropå OSA..en kompis tackade nej till bröllopet igår för att de inte har någon barnvakt och att de ändå kände att bebisen är för liten för att lämna bort (9 månader). Så tråkigt! Känns som att jag borde säga att det är ok att de tar med barnet men vi har ju skrivit att det är barnfritt och då känns det orättvist mot de andra. Hur hade ni gjort?Red Scarlet skrev 2009-04-01 06:49:40 följande:
  • MulleNuh

vadå? Får man inte med sig klänningen från butiken??

Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 09:21:13 följande:

Den butiken är bra, jag har också varit där! Hoppas du hittar nåt och att det inte är så lång leveranstid. Jag har väntat på min sen början av januari. Är lite nervös eftersom jag vill ha tid på mig att köpa en ny om jag inte är nöjd med den.
  • MulleNuh

Men om man ska ha annan stl så borde det ju vara beställning som gäller.
    Ja Millys eller nåt annat sådant företag är bara att glömma nu..

Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 09:26:21 följande:

Nej, de klänningar jag kollade på hade alla flera månaders leveranstid. Förutom de som hängde på rea-ställningen. Men det kanske inte är så med alla klänningar..kanske bara jag som hade otur?!Dock verkar det gå rätt fort att beställa från typ Milly och såna. 21 dagar har jag hört.
  • MulleNuh

Jag har köpt en idag! Det blev en Aspera! Kostade 10.000:- men det var halva priset på den, så 5000:-!

nni skrev 2009-04-01 11:31:46 följande:
    MulleNuh; Trist att det var felsytt igen. Men det är ingen leveranstid på min klänning. Annars skulle det vara 2 månader på det märket. Men klänningen jag ville ha o storleken fanns inne hel o fin. Så tog den. Lycka till nu, ut o prova så snart som!!
  • MulleNuh

haha jag glömde att ta bilder på den.. Ska dit nästa vecka för prövning 1. Sen ska dom göra lite ändringar...

nni skrev 2009-04-01 15:14:31 följande:
    Oh vad najs! Skönt att det ordnade sig så snabbt! Bild??
  • MulleNuh

oj ja jag kanske kan hitta bild nånstans!? Jag är så dålig på att leta och hitta saker!!
    Ska göra ett försök..

nni skrev 2009-04-01 15:20:08 följande:
    Meen du kanske kan skicka en bild på den alltså en länk?? Hehe, så nyfiken. Annars får vi väl hålla oss en vecka...
  • MulleNuh

ja det blev i hallonbergen.. Dom hade ju mest DYRA klänningar.. Eller tjaaa, mellan 12-22.000:-. Så jag hade flyt.

Miss Moneypenny skrev 2009-04-01 15:26:03 följande:

Wow, snabbt jobbat! Hittade du den där i Hallonbergen? Gud, så skönt!Vad blev det för modell?
  • MulleNuh

Nu har jag bokat tiden för "testuppsättning"! Eller jag ska in på onsdag. Hon ska kolla mitt löshår och fundera lite.. Ska bli kuuul!!

• MulleNuh

vi ska faktiskt inte köpa något till varandra.. Vi lägger ut så mycket pengar påa llt iaf plus att vi reser på en mysresa direkt efter. Så det känns som "onödiga" pengar.. Vi har redan allt vi behöver!

laris skrev 2009-04-05 20:14:44 följande:
    Tjejer, vad köper ni för morgongåva till era blivande?
  • MulleNuh

4-stavarna var ju superfina!!!!!!

I eftermiddag ska jag och fixa klänningen. Ska försöka ta lite bilder då..

Svar på tråden Juni 2009 Nr 3