Juni 2009 Nr 3
Gla påsk!!
Gla påsk!!
Jaaa mindre än 9 veckor för oss!
Idag var jag i "vår" kyrka på mässan! Såååå fin den är!!!
Red Scarlet skrev 2009-04-12 10:37:13 följande:
Ooo i natt hade jag en HEMSK dröm om bröllopet!!
Jag drömde att jag sett fel på tiden och att jag kollar på klockan 30 minuter innan vigseln skulle börja! Och då har jag inget smink. Ingen slöja, inga vigselpapper och ingen ring och ingen klänning med mig!!
Så jag fick kamma igenom håret snabbt. Gå in osminkad och så tog jag nån tyllbit och gjorde en stor rosett och satte i skallen!!!
Och så hade jag en svart klänning/nattlinne på mig! Det var allt som fanns.... Fyyy jag ryser...
Va fin sida ni har nni!!
Vi har www.13juni.weddingannouncer.com
Har ni hört från era präster än?
Ja men på bilden ser dom ju verkligen VITA ut.. Isf snacka om missvisande bild. Jag tycker du ska maila dom!!!
Kan dom ha skickat fel färg?
Miss Moneypenny skrev 2009-04-16 08:51:13 följande:
Ohh gud va stressad jag blev nu!!
Jag har inte ens börjat med festprogrammen! Dom lär väl ta ett tag gissar jag!?
Vi gifter oss samma datum!
Ja ok.. Ja jag är mammaledig och just nu skolas minsta in på dagis.. Så jag sitter bara och rullar tummarna!
Men jag känner också att vi borde prata med toastmastern innan jag börjar skriva.. Vi ska ha ett litet "möte" snart.
Jooo..
Jag är skitnervös för att träffa prästen på tisdag! Hur farligt kan det va?!?!
Ok. Ja du och jag har ju samma giftasdatum..
När jag pratade med prästen igår sa han att han normalt ringer 1 månad innan.. Men vissa ringer innan och vissa efter..
man to be
Åhh ska ni också ha den?!?
Vi träffade ju prästen igår. Han sa om den låten: Ohh den är helt fantastiskt underbar!!! Men han trodde att den ev kunde bli lite för långsam...
Red Scarlet skrev 2009-04-21 10:31:59 följande:
haha.. Ja den är fin.. Han sa också att den skulle låta såååå fin i kyrkan. Vi ska ha en tjej som spelar cello också. Då blev han helt extas!!
Red Scarlet skrev 2009-04-22 08:06:31 följande:
Ja!! Han tyckte vi skulle ringa organisten också. Han sa att han tycker det är så kul med egna val och han ville gärna komma in innan och spela för oss så vi fick lyssna..
Red Scarlet skrev 2009-04-22 08:10:10 följande:
Ronja som alla pratar om.. Är det den i början av filmen?? När en masas gubbar sjunger ehhhhheehohhaaaaa... haha
ahaa ok..
Miss Moneypenny skrev 2009-04-23 10:28:32 följande: