Juli brudar sökes
25 juli här... :) Kul med en ny och fräsch juli-tråd! Vi har bokat kyrka och festlokal och köpt billigt porslin till festen på ikea, samt servetter. Vi är just nu mitt i en flytt, så så fort det är klart ska vi göra och skicka inbjudningarna, eftersom vi oxå gifter oss i semestertider. Klänningen köpte jag redan i september, men bara för att jag redan då hittade en som jag tyckte var supersnygg. Du behöver inte ha panik över klänning än MimmiMama! Årets klänningar har knappt hunnit anlända till butikerna än. Kan iofs vara läge att kolla nu, de kanske rear ut förra årets nu för att göra plats för de nya?
Vad gäller min blivande makes kläder har vi fortfarande inte bestämt huruvida han ska ha frack eller kostym... :)
Det är nog ungefär så långt vi har kommit. Har börjat spåna lite på hur vi vill göra med mat och festhäften och klurar på om vi ska ha ett band eller inte. Har även börjat titta på vigselring(ar). Där har vi en liten diskussion om han ska han en ring eller inte. Jag vill, men han tycker att det känns lite konstigt.
Bröllopsresa ska vi oxå börja titta på så fort flytten är klar.