Vet inte alls vad jag vill
Jag blir så arg..är det här mitt liv? Att gå runt hemma och städa undan efter alla jämt?
Vi planerar att gifta oss...men vill ja verkligen de...att vara med honom resten av mitt liv..
Igår låg jag och tänkte att jag kunde bli nykär igen..i nån annan..att mitt liv behöver inte se ut såhär..
Jag blir så arg på honom..han har ljugit så för mig..sårat mig så otroligt mycke. Hans familj ska vi inte ens prata om..han är fortfarande mammas pojke fast han inte säger de.
Jag vill ha nån jag kan lita på..som jag känner mig trygg med..nån som står på min sida...inte säger de men verkligen gör de.
Nån som kan ta hand om sig själv...
Men så kommer han hem på lunchen så tänker ja..åh va han är fin...han var hemma i en minut och hann säga att han älskar mig, fråga hur jag mår..varför jag gjorde de och gav mig en puss...
Men ändå så vet ja inte...ska de vara såhär...jämt..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-22 13:07
Nu ska vi snart flytta..jag ska få min egen lägenhet..för att få bostadsbidrag... hur blir de då? hans föräldrar vet fortfarande inget..vart hade han tänkt ta vägen?
Jag har sagt att ja vill bo med honom om han skärper sig..men de gör han inte..bara periodvis.
Jag sa att vi behövde gå i familjeterapi..han skulle ringa..han strunta bara i de..tillslut gjorde han de en gång....då svara de inte...
familjeterapi efter 2år tillsammans..
Kan inte sluta tänka..