Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Den Borgerliga Tråden 2

Vad nice! Jag hittade er igen

Vi har bestämt lokal och ska boka den inom snar framtid
    Det blev en 1700-tals gård med jätte fin natur och ca 100m till vattnet

Vigsel ska vara på övervåningen och brudskålen ute på gården. Fotografierna ska tas runt gården och nära vattnet.

Jag vill nu nu nu

• sarahkka76

Vet ni hur villiga vf är att ställa upp med en längre ceremoni? Skulle vilja ha in- och utgångsmarch åtminstone. Kanske lägga in ngt mer personlig i löfterna och ev solosång.

Är det ngn som vet var man kan hitta inspiration för egna löften?

• sarahkka76

Bondbönan: okej då får jag nog kolla med min vf. Skulle vilja ringa nu så jag vet lite hur det kan gå till, men hon lär tycka att jag är tokig som ringer 1 1/2 år innan hahaha

sesamy: jag var inne på rådhusets sida och läste texten, höll på att dö!! Det är inte många meningar. Förstår inte varför de gör det så oromantiskt. Bara för att man inte vill blanda in en kristen gud betyder inte att man vill ha en känsla av att "ha det överstökat".

SweetSun: ja, det är nog lika bra att kolla.

• sarahkka76

Är det ngn som vet var man kan hitta ex på löften på nätet, hittar inget....

• sarahkka76

Vad synd! Under förra året hittade jag en jätte fin text på svenska som jag sparade och bara behövde ändra några saker på, men sen slängde jag den för jag tänkte att jag kunde leta efter den igen när det väl var dags. Ååhh vad jag ångrar mig nu!!

• sarahkka76

Ja, det var där jag sparade dem på datorn alltså men av ngn anledning bestämde jag mig för att kasta den, suck!

• sarahkka76

För oss är det gratis men vi får betala reseersättning. Vet inte vad det blir än.

• sarahkka76

Ska ni alla gifta er iår? Jag har ett tag kvar, juli 2010.

• sarahkka76

Oj! Då är det snart för er alla Jag lär bli kvar här själv till nästa år hahaha

Svar på tråden Den Borgerliga Tråden 2