Inlägg från: pavar |Visa alla inlägg
  • pavar

Vilket hotell skulle ni välja?

Vi har valt Diplomat. Det ingår snittar o champagne när man kommer på natten samt att dom ger en present sade dom =) På mogonene väljer man vilken frukost man vill ha och sen kommer det upp med de till rummet. Samt en till champagne. De dekorerar rummet för "temat brölllopsnatt" Vilket låter mysigt. Sen utcheckning till 15- 16.00 dagen efter. Man kan bada två i deras badkar SÅ vi tycker att detta låter toppen + utsikten över nybroviken och båtarna. Berätta vad du väljer . Kul att höra

Lycka till

• pavar

Oj vad hette det nu då?....nummret på dörren är 605 har jag för mig. Längtar =) Hör av dig om vad ni får för pris samt vilket rum ni får. Kanske skall vi göra en bokning tillsammans och pruta på priset? hehe

• pavar

Strandvägen 8 Stockholm) Jättemysigt =)

• pavar

Men vad är skillnaden i priset då? Kanske man också borde tänka på?

• pavar

Ja absolut det förstår jag! Men jag tänkte mer för våran del..då en av oss fotfarande studerar...Lycka till med valet av Hotell. Stor kram!!

• pavar

Vi var o bokade diplomat igår. Man får ju även boka deras jacuzzi avdelning med bastu och olika duscha i priset. Då e man helt själva i spat! SÅ det bokade vi dagen efter. Plus att man har stortbadkar på rummet. Vi bokade juniorsvit.

• pavar

Jag vill inte övertyga dig till att göra något utan gav dig bara´mitt råd i hur vi gjort/ Skall göra. Hoppas ni också bli nöjda. kramar!!

• pavar

Ja=) Det var så fint i jaqcuzzi avdelningen!! Och att man har den själva ...can it be better

Svar på tråden Vilket hotell skulle ni välja?