Några från Halmstad?
Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.
Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.
Fråga prästen eller kantorn. De borde veta nån. Annars hör med musikskolan, sturegymnasiet har ju också musikinriktad utbildning så en lapp där kunde ju ge utdelning.
precis vad jag tänkte säg; sturegymnasiet.
tycker inte att det är konstigt att be henne sjunga trots att de inte är bjudna.
själv har min lillasyster en vän som sjunger fint, så vi ska be henne.
tindragull - blev ju jättebilligt. vad kostade underkjolen? - kom på det häromdagen. det måste man väl ha, lr det faller väl snyggare antar jag...
om jag inte missminner mig, läst i kinatråden att du slipper tullen när du köper genom millys?!..
Hej!
Hoppar in här i eran tråd:)
Vi ska gifta oss nästa år. Har inte bokat något ännu men hoppas på den 5 Juni 2010. I söndrums kyrka och att ha festen på Svarta Örnshuset. Ca 70 gäster kommer vi att blir.
Är det någon som vet något bra ställe där man kan beställa tårta? Och lite prisuppgifter är ju alltid kul om ni vet :D
Vi ska ringa till tartdesign.se hade vi tänkt. Ingen aning om vad de kostar.
ninni84r skrev 2009-02-18 16:00:53 följande:
35 kr/bit.
Det kostade det iaf för mindre än ett års edan när vi köpte doptårta där. Tror inte att de tar mer för att det är en bröllopstårta.
De är himla duktiga där!
Välkommen!
Roligt med fler här!
Tårttips ovan. *pekar uppåt*
Hallå alla hallandsbrudar!
Vi gifter oss den 10:e oktober. Mitt uppe i planeringen och tusen grejer att fixa med.Verkligen hur kul som helst!
Nån som vet om Hanna Morris säljer Nixa klänningar?
Ja, de har Nixa. Kolla även vera & co de har med nixa. Skulle gissa att deras priser är lite bättre
Men hejsan!
Hur gör ni när ni gifter er, ska ni ha brudklänning båda två? *nyfiken* Och i så fall, ska ni ha likadana eller olika?