Några från Halmstad?
Var hyr du då från?
Använder lakanen precis som de är. Ett lakan per bord. De kostade 15:- styck så det blev ingen stor kostnad. :)
Servetter kör jag med vanliga i papper, gröna.
Sambon är den som engagerar sig mest i vår resa, men det var nog jag som "bestämde" resmålet (fast han tror nog att det var han)
Men jag klagar inte för att han inte engagerar sig. Han är däremot den som får ringa runt (jag har lite telefonfobi), så han får en lista då & då med vart han ska ringa och vad han ska fråga om.
Alinn skrev 2009-03-13 13:57:09 följande:
Haha! Tur att man inte är ensam då! Grejen är att en kollega sa åt mig "varför låter du inte honom ta hand om allt gällande bröllopsresan då? Så slipper du det iallafall." Men jag litar nog inte riktigt på honom när det gäller det! =-)rädd för att han bokar något som jag blir besviken på.... Så jag får nog allt skylla mig själv att det är jag som gör mest! Lakan från Ikea? Ska du sy egna servetter och dukar alltså? Hhhmmm, nu kommer smålänningen i mig fram. Jag har nämligen tänkt hyra både linneservetter och dukar, redan bokat upp mig. Hhmm. Nej jag får nog köra på hyrning, det blev inte så många kronor har jag för mig.