Porr!
Ja, det var typ så jag menade... jag tror jag ska börja konsumera mer fågelkvitter än nyheter. så det positiva överväger...
Ja, det var typ så jag menade... jag tror jag ska börja konsumera mer fågelkvitter än nyheter. så det positiva överväger...
MEN FYYYYY FAAAN!!! Vilket AS!
Jessica M skrev 2009-02-15 11:37:16 följande:
Ja! Det håller jag med om! Jag fick bara ett utbrott som begränsade orden lite....
Beklämmande att han tydligen är avdvokat då också!
*säger många fler helt otryckbara saker*
Du behöver framförallt prata med din kille om det här, och höra hans syn på saken. Här är tråden MV85 menar, och allt i den kommer inte att göra dig glad, men ett och annat gott råd fanns med där också om jag inte minns fel...www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m3240416.html
Du är inte ensam om att känna som du gör, och din kille är inte ensm om att titta på porr heller, så mycket är då säkert.
Nu blir jag sådär arg igen! Så jävla äcklig gubbe!
Jessica M skrev 2009-02-17 00:00:40 följande:
Ja du, jag vill fasen kräkas när jag hör det här!
Jobbar aset kvar där och lever i högönsklig välmåga?
Vart kan jag skicka bajset han förtjänar i sin brevlåda!!!???
Det VÄRSTA är att han ju knappast är ensam!
Jessica M skrev 2009-02-17 00:26:51 följande:
Ja fy ...det änns som att alla där hade accepterat att det var så det var om man ville få jobba kvar där!
Istället för att all borde smitt en plan för att se till att få ut äcklet från yrkeskåren!
Jag undrar Jessica: har du någon tanke om vad som hade kunnat hjälpa dig då? Vad skulle du vilja säga till andra? Hur ska vi få stopp på sådant här?
Dessutom vill jag säga att jag tycker du är modig som berättar så ärligt vad du varit med om!
Det sitter säkert(tyvärr) många och läser som varit med om liknande saker!
Det finns gånger då jag känner att det inte alls skulle vara så dumt att få slå någon riktigt mycket...
...det retar ihjäl mig att det där aset fortfarande verkar i ett yrke som sannerligen borde stå för ngt helt annat.
Jo, modig är du! Och din berättelse skulle behöva stå i tidningen och aset borde rullas i tjära och fjädrar och få stå naken på torget i flera dagar!
Jag TYCKER verkligen att du skulle ta och anmäla det här och göraa lite uppståndelse! Inteminst för att det SÄKERT skulle finnas flera som skulle våga ge sig till känna med SINA berättelser!
Jessica: Du är ingen annan "sorts" flicka eller kvinna än den DU vill välja att vara!
Det smärtar mig oerhört att se hur han manipulerat dig så och jag tycker inte alls alla de tankar och känslor som far genom dig är ett dugg konstga! Vi måste alla hantera svåra saker på något sätt, och att tänka"han hade väl rätt" och försöka omvandla det som hände dig till något positivt ngnstana, är ju bara ett sätt att inte känna sig som ett offer.
Jag blir arg och ledsen borto vad jag har ord för över det du varit med om och inte minst hur illa vi fortfarande hanterar sådant här ute på arbetsplatser...för du tror väl inte för ettt ögonblick att detta inte förekomer på fler företag???
Sådant här måste komma fram! INGEN ska behöva vara med om det du varit!!!! Det är helt omöjligt att veta hur man skulle reagerat i en sådan situation, men det ska du veta, att jag dömer dig INTE!!!
Vi har lång lång väg kvar innan kvinnor är sexuellt jämställda! Det är ju alldeles uppenbart. Sex är ett maktmedel för många män och det är inte ok. Den här masken till man borde inte ha sin anställning kvar!