Det är konstigt att du kopplar ihop att bli våt med att verkligen vilja ha sex och att ha det i samförstånd. Vet du inte att det är också en ren fysisk "skyddsfunktion" för att man inte ska bli skadad och få ont när man har sex?
Att du har "samarbetat" i det här, är ju ingenting annat än överlevnadsmekanismer. Du behöver få prata med en psykolog, som kan på allvar förklara de här sakerna.
Den här mannnen hade makt att skada dig på många olika sätt.
Hur mkt tror du inte att du har gemensamt med kvinnor som varit krigsfångar osv tex?
Och tror du inte att han räknat ut det EXAKT så, att du ska känna att detta var ni två om och att han därför går säker...vidare till nästa flicka...och nästa....
Jessica M skrev 2009-02-22 14:39:21 följande:
Wiggy: Vet inte riktigt om det är som du säger, att jag blev våldtagen och att ingen lägger skulden på mig. Jag skulle så gärna vilja att det var så. Visst blev jag manipulerad, och jag har förstått efteråt att flera av dom andra tjejerna, eller man kanske skall säga kvinnorna, eftersom de var såpass mycket äldre än mig.. i alla fall över trettio de flesta. Att de flesta av dom nog visste mer än väl vad jag blev använd till, och gjorde allt för att inte hindra det utan tvärtom för att få vara ifred själva. Men innerst inne vet jag ju också att jag faktiskt många gånger blev ordentligt upphetsad av det han gjorde med mig. Det är lite svårt att anklaga någon för våldtäkt när man själv är den som tagit av "gubben" kondomen för att han skulle kunna ha utlösningen oskyddat i mig och såna saker. När det är jag själv som gett honom trosorna efteråt som nån slags trofé, och att jag varit ordentligt våt nästan varje gång jag fick det. Så det känns väldigt kluvet just nu.. Vet därför inte om det skulle kännas ärligt att anmäla honom, och inte så långt efteråt i alla fall. Jag tror nog ändå jag hade ganska stor skuld i att det blev som det blev mellan oss..Jess