Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Så igår var jag på min konsultion hos Marie på Eriksbergskliniken.. Jag fick ett väldigt positivt intryck - hon var väldigt trevlig & rolig. Vi kom iaf fram till att jag ska ha runda geléhallon implantat i storlek 350-375 CC. Jag provade med en sportbehå och det kändes bra.. Tror jag tar 350 för 375 kändes en aning stort. Har en del funderingar fortfarande så jag ska nog ringa/maila henne senare i veckan. Kalaset skulle gå på 44.000 :- vilket kändes helt okej
Jasminaa: Jo gelehallonen är dyrare än koksalt och flytande silikon. För mig är det självklart att jag tar gelehallon implantaten för de känns säkrare
Jasminaa: Gelehallonen går i princip aldrig sönder och du kan ha kvar det även fast det är trasigt. Jag har hört att med koksalt kan brösten bli skvalpiga också så jag kör nog på gelehallonen
Gud jag är så osäker på om jag ska ta 350 cc eller 375 cc...
Dixiet: Natacha Peyre hade (när hon hade som allra störst bröst) 550 cc.. Det är en del..
Jasminaa: Om han lämnar dig så är han ju dum i huvudet och då är det hans förlust. Hur kunde han säga så??? Usch.. jag är ganska glad att jag och min pojkvän har gjort slut för ca 2 månader sen för jag vill vara singel när jag ev. gör en bröstop. Jag vill att folk ska veta att det är mitt beslut.