• Dixiet

Bröstförstoring 14

hejhej:):)

Jag ska fixa mina tudor den 23 feb:)..ska lägga in 550cc under muskeln..tyckte de passade fint när jag provade hos doktorn ..men när jag läser rundor här så känns de som om dem kommer bli giiiiiigantiska??

Har i dagsläget 70-75A

hjälp mig lite:):)

• Dixiet
    OndaMamman skrev 2009-01-29 20:17:22 följande:
    Du kanske vill att de ska bli stora ^^, eller . Hur stor är du själv (längd, vikt och sånt)? Jag fick 65E/F av 280cc...vågar inte tänka på vad 550cc skulle gjort för mig...
    vill ju ha lite större än "normalt" men inte 2 vattenmeloner xD
    är ganska lång på ca 173cm:)
    väger iaf 66kg
    vet inte riktigt mått under bysten har för mig de ligger på ca70cm:/..

men du hade kanske lite större utgångspunkt än mig??
  • Dixiet
    Jasminaa skrev 2009-01-29 22:35:48 följande:
    Dixiet, jag tror 450 hade räckt för dig det är risk att dom ser förstora ut man kommer glo på dom först sen dig och alla kommer börja döma dej för brösten första gången du träffar dem, bara du e medveten om det. Men endel vill ju ha jättestora jag kommer få C ungefär med 350 cc så du borde få DD eller E rätt stort kan bli jobbigt för ryggen.
    hmm..har fram till den 23 att bestämma mig, får ringa in för en konsultation till innan för nu börjar jag bli riktigt osäker på strleken..:/:/
  • Dixiet
    moche skrev 2009-01-30 19:57:30 följande:
    Nu låter det som att jag propagerar för enorma bröst haha och så är absolut inte fallet. Jag vill bara understryka det faktum att inga kroppar är lika så även om natashas 550 cc ser enorma ut på hennes minikropp så ser de antagligen helt proportionerliga ut på någon som är 175cm lång med ett breda bröstkorgsmått Rekommenderar starkt denna sida.www.plastikkirurgiforum.se
    har försökt bli medlem där men dem tar inte in nya medemmar just nu:(:(
  • Dixiet

jag är 173cm 67kg.. har valt till 550cc hos min kirurg.. men nu har jag gjort ristestet och de ser gigantiskt ut men om jag tar den strl mindre som jag fick välja var de ända ner till 350cc.. känns inte de lite konstigt att de ska vara ett så stort hopp?
    jag har sån beslutsångest hela tiden..ibland vill jag ha stoora sen tänker jag efter om jag verkligen vill vara ett par gående bröst. hehe.

kram

• Dixiet

platt88. tack:):)
    jag ligger bara på en a70-75 nu så dem är inte så stora nu..
    man måste ju få prova lite på op-dagen också hoppas jag..gulp..

• Dixiet

platt88. tack:):)
    jag ligger bara på en a70-75 nu så dem är inte så stora nu..
    man måste ju få prova lite på op-dagen också hoppas jag..gulp..

• Dixiet

jag ska ha gelehallon runda..gör på citadellkliniken i landskrona dem jag hittat mest positivt om:)..
    så då kostar de 38000.-..

• Dixiet

den 23 feb:):).. så de är snart:D:D

Jag håller nog fast vid 550cc än så länge:) har fram till op-dagen att ändra mej, så de känns jätte bra..
    de enda jag funderar på nu är om strleken kommer påverka min träning alldeles för mkt:/.. spenderar ändå många timmar i veckan på gymmet..:)

• Dixiet

klart jag kan uppdatera hur de går:):)

kram

Svar på tråden Bröstförstoring 14