Inlägg från: flowerrose |Visa alla inlägg
  • flowerrose

Bröstförstoring 14

Hallå tjejer...

Jag ska opas imorgon på Proforma kliniken och är såå nervös... Nu är allt klart, väskan packad, barnen lämnas imorgon bitti och hunden ivägskickad och inte minst, det hela är betalt... gör jag rätt nu??? Jag har funderat i 10 år och har under tiden fött och ammat två barn så jag har ingenting kvar... Jag vill verkligen men är jättenervös inför både operationen, smärtan och om det blir snyggt... Åh jag hoppas verkligen att det blir bra...

Om någon kan tänka sig att skriva några peppande rader tas det tacksamt emot!!! (helst inget neg dock eftersom jag redan är så nervös...)

Kram på er alla! Jag är så avis på er som redan har gjort det...

• flowerrose

Jasminaa: TACK så jättemycket för dina bra ord. Jag är orolig för samma saker som du var. Det känns skönt att höra att det har gått bra. Känner ingen nära som har gjort en bröstförstoring så har ingen att relatera till.

TACK

• flowerrose

Hej tjejer

OCH stort tack för allt stöd. Jag opades igår och har kommit hem idag. Är superöm och har ont när jag rör mig, men har inte mått illa något. De var verkligen jättegulliga på¨Proforma så de kan jag varmt rekommendera. Får hem barnen imorgon så jag hoppas att jag är hyfsad till dess...

Ska skriva en ordentlig operationsberättelse när jag har lite bättre rörlighet i armarna...

Kram kram

• flowerrose

Faanny; Jag la i 350 i varje. Jag hade en a-kupa innan... Vad jag har för storlek nu vet jag inte ännu

• flowerrose

Hej

Jag tror att det var 6 veckor tills man får börja jogga...

Mina är också jättesvullna fortfarande, 6 dagar sen op. Börjar ledsna på att ha ont och inte kunna ta hand om barnen ordentligt.

Kram på er

Svar på tråden Bröstförstoring 14