Inlägg från: Bumbibruden |Visa alla inlägg
  • Bumbibruden

Bröstförstoring 14

Hej, alla som vill/har gjort bröstförstoring... Jag är ny här och vill bara säga att det är intressat att läsa om era erfarenheter. :) Jag ska själv OP:a mig den 19 april hos Gunnar Krantz (Plastikakademin) i Linköping. Jag är jättenervös men hoppas att det ska gå bra :)

• Bumbibruden
    MulleNuh skrev 2009-03-12 15:24:44 följande:
    Han var ganska dyr den där Gunnar.. Eller?? Och 35.000:- för snoppförstoring!! Sånt borde vara gratis som en tjänst åt kvinnosamhället!!
    Hahaha... Ja man kan ju tycka det :P

Jag tror faktisk att Gunnar ligger ganska bra till när det gäller bröstförstoring. Under 40 000 i alla fall. Vet att flera ställen i stockholm tar upp till 50 000... Vad jag har hört så kan Gunnar ta ett längre pris för att han gör sina operationer på Linköpings sjukhus och du får åka hem samma dag. Det håller ju nere kostnaderna lite, tror jag i alla fall :) men jag är också novis så vad vet jag :P
  • Bumbibruden
    Sandrah skrev 2009-03-12 15:22:36 följande:
    Hej Bambibruden!Jag ska träffa Gunnar för en konsultation om två veckor! Har tänkt mig min Op till oktober! Än känner jag mig inte nervös direkt.. vad jag har hört så ska han vara en av dom bästa! Men sen är det ju ett tag kvar oxå! Vore kul att hålla kontakt med dig och gärna få höra om allt och se lite bilder efteråt sen! sandrah80@hotmail.com om du vill maila mig eller så!
    Hej Sandrah,

jag håller gärna kontakten med dig :) Vart kommer du ifrån? Jag måste resa ganska långt för min operation... Bor nämligen i Norrland :( Så jag har min konsultation den 7 april och inbokad peration den 19 april! Kan inte hålla på att åka ner flera gånger... Kostar alldeles för mycket, tar för länge att åka och kan heller inte vara borta nåt mer från jobbet eftersom jag åker till Thailand om en vecka :) Känns det dock inte bra den 7e så får jag avblåsa det hela... Men han hört mycket gott om Gunnar så jag tror att det ska gå bra!

www.plastikkirurgiforum.se finns det några tjejer som har OP:at sig hos honom... Du kan läsa om dem där... De heter:
    AMJJ, Antigone, habibalbi, laktitsshots, soffan28, confettiRainfall och jordgubbsflickan... :) Tyvärr så kan man inte registera sig som ny användare där, så vi får nöja oss med att läsa :)

KRAM
    Tess
Svar på tråden Bröstförstoring 14