Inlägg från: Jasminaa |Visa alla inlägg
  • Jasminaa

Bröstförstoring 14

Dixiet, jag tror 450 hade räckt för dig det är risk att dom ser förstora ut man kommer glo på dom först sen dig och alla kommer börja döma dej för brösten första gången du träffar dem, bara du e medveten om det. Men endel vill ju ha jättestora jag kommer få C ungefär med 350 cc så du borde få DD eller E rätt stort kan bli jobbigt för ryggen.

• Jasminaa

Garbo6: vad heter din blogg?

• Jasminaa

Faanny: Jo jag kollade på Garbo6's blogg och dom såg små ut tyckte jag :O jag vet inte om det beror på att hon har den där bh:n, Men nu blev jag osäker 375 tog hon dom ser små ut och jag ska ha 350 jag vill ha större

• Jasminaa

Gud Jag vet inte vilken storlek jag ska ha?, Går det att ändra på operationsdagen eller har dem redan beställt storleken på implantatet så det inte går att ändra då?, Jag vet inte om jag ska ha 350 eller 400. Så svårt.

Doktorn sa till mej att man kan fylla koksalt implantaten 50 cc extra om man vill, men jag undrar om man nu gör det blir brösten hårdare sen eftersom man fyllt implantatet till max. och går dem då lättare sönder?

• Jasminaa

Faanny: Svårt att säga eftersom vi har helt olika form på brösten, men jag skulle nog säga ätt mina e lite större, har lite mer fett i dom, jag har typ stor A kupa

• Jasminaa

Faanny: jag tar nog 350 endå vågar inte e rädd att få för stora

• Jasminaa

Min kille sa precis att om mina bröst blir fula efter operationen så lämnar han mig, vet inte hur jag ska ta det här riktigt, älskar han inte mej på riktigt då?

• Jasminaa

Joseefiine och MulleNuh : Ja du ibland vill jag med vara singel, idag ringde han mej jättetidigt och försökte snacka men jag sa att jag skulle sova sen skriver han typ vakna älskling det e skola snart, och då skrev jag till honom att han inte älskar mej och att jag inte kan släppa det han sa igår, Han sa sen förlåt, att det va fel av honom att säga så men att han helst inte vill att jag opererar mej för han tycker silikonbröst ser fula ut.

Men är det bara jag som tycker att det finns få snygga naturligt stora bröst? oftast så står dom ut som strutar om dom e stora eller hänger dom ner, Iaf dom jag sett håller någon med mig?

• Jasminaa

MulleNuh: Jo han e 21 år, och vi har varit tillsammans i ett år, han är inte så mycket av en bröstkille mer rumpa, Så han har varit emot bröstförstoringen. Kankse men brösten som jag kollat på dom som ska lägga in ungefär så mycket som jag vill ha och dom som har ungefär samma bröstform från början som jag deras resultat blir fint tycker jag.

• Jasminaa

MulleNuh: Jag har velat ha bröst sen jag var 13 år. Tycker det är så vacker med bröst, om jag träffar en tjej som har större bröst än mig själv kan jag inte sluta titta. Mår så dåligt av det speciellt när jag hör en tjej som är 14 år som säger att hon har små bröst , fast hon har större än mig. Alla mina vänner har typ C kupa och jag A kupa kul :D

Svar på tråden Bröstförstoring 14