• Garbo6

Bröstförstoring 14

Fanny: Tack :) Jo jag använder fortfarande tortyr-redskapet tyvärr. Jag kommer att ha den i minst 1 1/2 vecka till :(

Det låter som att det var nåt morfinliknande du fick. Jag hade inte turen att få det efter min op, skulle kanske ha låtsats ha mer ont hehe :)

• Garbo6

Jasmina: Jag har skrivit svar till dig på bloggen. Vill bara säga att du ska absolut inte röka mer innan op! Och ännu viktigare att du inte röker någonting på minst 2 veckor efter. Klart du vill röka när du är nervös och så, men din läkning kommer att försämras och det kan bli blödningar och annat som inte är så kul. Lovar du? :)

• Garbo6

Jasmina: Det var inte min mening att skrämma upp dig. Det är möjligt att det varken gör från eller till att du röker fram till op-dagen, men du ska vara medveten om att risken för komplikationer ökar. Tycker det är synd om du nu lägger ner så mycket pengar på att få nya fina bröst att ta den risken för något så dumt som rökningen.

Jag har själv rökt en del tidigare men insett hur idiotiskt det faktiskt är och tar nu bara en cigg då och då för att det är så gott :) Förstår att det är svårt för dig att sluta helt, och är man nervös tenderar man ju att puffa på ännu mer, så jag är ändå imponerad att du har lyckats dra ner på det så mycket.

Så precis som platt88 sa så gör ditt bästa nu för att inte röka, och känner du att du måste så rök inte hela ciggen utan ta bara några bloss och fimpa sen. Samma sak veckorna efter op: fine om du tar några bloss emellanåt om du känner att du måste, men 10 cigg om dan är nog inte så bra för dig.

Jag vill ju bara att allt ska gå bra för dig gumman ;) Lycka till imorgon nu, det kommer att bli kanon!

• Garbo6

Jasmina: Det kommer att gå jättebra! Du kan väl skriva här sen hur det gick när du är hemma igen? Tänker på dig imorgon, kram!

• Garbo6

Bra skrivet shakynose! Kunde inte sagt det bättre själv :) Jag ÄLSKAR mina nya tuttar och skulle ALDRIG göra det ogjort! Det var värt varenda krona och all smärta (som inte var alls outhärdlig) många gånger om.

• Garbo6

Fanny: Jag har oxå sett hans bilder på qvinna.info och tänkt samma sak som du. Tycker formen ofta är ganska konstig på "hans" bröst. Har inte sett några Michael-bröst så kan inte uttala mig om honom. Var skulle du annars kunna tänka dig att göra det?

• Garbo6

Fanny: Jag är jättenöjd med Cosmo men så har jag ju ingenting att jämföra med heller :) Lite kul att fundera på hur mina bröst hade sett ut om jag låtit nån annan kirurg fixa till dem. Ganska annorlunda antagligen :)

• Garbo6

"eller om du typ lägger på rygg rak lång fast tvärsöver sängen,så liksom hasar du dig ned till knä på golvet, och sen ställer dig upp när du står på knä. jag och mina knäppa ideer :D"

Hahaha! Jag fick en skitrolig bild i huvudet när jag läste ditt tips Fanny, typ som en Monty Python-sketch med John Cleese :) Dagens bästa!

• Garbo6

Jasmina: Du känner ingen som kan sätta kateter på dig? Vore ju det allra smidigaste och så slipper du kiss i sängen ;)

Kände inte heller nån glädje knappt de första dagarna, eller faktiskt den första veckan. Men var lugn, det kommer :)

• Garbo6

Jasmina: det är helt normalt att ha läskiga blåmärken efter op. Har du lätt för att få blåmärken i vanliga fall? Nån infektion är det säkert inte, blir väl inte blåmärken av det, men i värsta fall kan det vara en blödning. Tror dock inte det är nån fara :)

• Garbo6

Jasmina: Har han gjort slut med dig NU?? Vad är det för en kille egentligen? Kände du det på dig eller var det oväntat? Den första veckan efter op var skitjobbig för mig på alla sätt och vis, utan att någon gjorde slut med mig, så jag förstår verkligen om du känner att det är skitjobbigt just nu. Jag hoppas du har någon som kan stötta dig och hjälpa dig igenom det här. Dina kompisar lät ju inte som några supervänner direkt :( Har du berättat för din mamma hur du mår?

Kram på dig!

• Garbo6

amiaaa: Grattis! Kul att du är så nöjd med storleken. Det låter JÄTTEstort med 550cc hp, det ser nog riktigt läckert ut :)

• Garbo6

amiaaa: spännande att se vad som trillar ur bandaget sen då :) jag har 375cc i mina, mellanprofil bakom muskeln. om du vill se hur det ser ut så kan du gå in på min blogg och kolla: minanyaboobies.blogg.se.

• Garbo6

Jasmina: jag vill oxå se bilder! :) Kan du inte lämna en kommentar på min blogg och fylla i din mejladress (bara jag som ser den då) så mejlar jag dig så att du får min adress? Vill inte lämna ut den här.

• Garbo6

Jasminaa: Jag hade oxå ont en bit ner på magen, som en öm muskel. Jag kände det efter typ en vecka och efter ett par veckor gick det över.

Svar på tråden Bröstförstoring 14