Jasmina: Det var inte min mening att skrämma upp dig. Det är möjligt att det varken gör från eller till att du röker fram till op-dagen, men du ska vara medveten om att risken för komplikationer ökar. Tycker det är synd om du nu lägger ner så mycket pengar på att få nya fina bröst att ta den risken för något så dumt som rökningen.
Jag har själv rökt en del tidigare men insett hur idiotiskt det faktiskt är och tar nu bara en cigg då och då för att det är så gott :) Förstår att det är svårt för dig att sluta helt, och är man nervös tenderar man ju att puffa på ännu mer, så jag är ändå imponerad att du har lyckats dra ner på det så mycket.
Så precis som platt88 sa så gör ditt bästa nu för att inte röka, och känner du att du måste så rök inte hela ciggen utan ta bara några bloss och fimpa sen. Samma sak veckorna efter op: fine om du tar några bloss emellanåt om du känner att du måste, men 10 cigg om dan är nog inte så bra för dig.
Jag vill ju bara att allt ska gå bra för dig gumman ;) Lycka till imorgon nu, det kommer att bli kanon!