Inlägg från: platt88 |Visa alla inlägg
  • platt88

Bröstförstoring 14

Faanny: A just så vill jag ha mina oxå fast större eftersom jag är 173 och väger 74, en D kupa kanske.

Nej jag har inte varit på konstellation än, eftersom jag bor ca 800km från Stockholm så får jag ha min konsultation på samma dag som jag ska op mig, jag vet ungefär vad jag vill ha så det känns inte så (jätte)läskigt -ska ta lite bilder med mig oxå och visa hur jag vill ha det -alla har olika former men bara han förstår vad jag är ute efter.
    Hoppas det går bra, för de flesta bilder på Qvinna är läskiga tycker jag, helt deformerade...:S
    Men väldigt många tjejer som op sig på Proforma är jätte nöjda och rekommenderar kliniken - det känns bra...

Har du bestämt dig vart du ska op dig och hur mycket ska du lägga i / bakom eller framför muskeln ?

Kram

• platt88

Faanny: Vet inte riktigt än hur många återbesök ska jag på men jag får ta det då :)
    Jag har 80B just nu och vill ha en DD kupa
    -Helst under stora muskeln för att undvika den fejkade looken
    ca: 450 - 500cc

Jag vill ändå ha de ganska stora, vet inte vad Michael ska säga heller.
    Jag tycker att du ska oxå lägga de under muskeln för mer naturlig look. :)

Har du varit på konsultation, var och vem ska op dig?

Kram

• platt88

Faanny: Upp till 2000kr betalar de resan- det står på deras prislista, så det är ganska bra för oss som inte bor nära- du väljer om du ska köra åka tåg,buss eller flyga...

350cc blir jätte bra på dig som är smal du kommer att få en full C eller 75D...;)

Jag hade lästa bra om båda ...-kirurger på proforma, så jag visste inte vilken jag skulle välja, sen så kollade jag på qvinna - för och efter bilder där fans inga bilder på Michaels op. så när jag ringde och skulle boka tid till kons. och op. så frågade de vilken kirurg jag ville ha och jag sa bara Michael- det kändes bara rätt- så jag hoppas jag valt rätt.

Har läst ganska mycket om han på plastikkirurgiforum.se där finns info. om båda kirurger och kliniken... ;)

Kram

• platt88

Hjälpppppp!

Idag ringde Michael till mig, han ställde några hälsofrågor,vi bestämde oss för runda geléhallon under muskeln men storleken :( var vi inte överens om-jag sa att jag ville ha de ganska stora en DD kupa och han säger att en full C-kupa borde räcka för mig och det vill jag inte ha han sa oxå att han skulle försöka få de så nära min önskemål som det går men det lätt inte som att jag skulle få det jag ville. Det var just detta jag var rädd för :s

Har träffat tjejer på forumet som gjorde en förstoring från A kupa till DD och är skit smala, har förståt att det beroro på olika kliniker.

Vad ska jag göra nu när det är bara 13 dagar fram till op dagen.

Ledsen///

• platt88

Shakynose: Han sa som ingenting bara att allting beror på min kropp(men man vill ju ändå veta ungefär hur mycket det skulle gå att lägga i)
    Han nämnde 300-gen men jag vågade inte ens fråga om det var det han tyckte jag ska ha:S det är min skräck att ha små bröst efter op oxå-har breda höfter. Jag borde ändå kunna ha mer tycker jag. Är 173 och har mina 74kg (har mina kurvor ;)-!!!

Han sa oxå att om man vill ha lite större bröst så kan man få det med 2 genomgångar , men det har jag inte råd med har sparat pengar längre för en op plus att jag lånat hälften av pengar från min mamma (allt hon sparat :( Mår dåligt för det, men hon vill att jag ska op mig hon vet vad/hur jag känner för mina bröst.
    Om man ska betala så mycket så borde man ändå bli nöjd men resultaten. :( :( :( Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig just nu?

• platt88

shakynose: Har gjort ris testet hur många gånger som helst mellan 450cc och 550cc passar bra till min kropp-men absolut inte mindre än det. Jag ska ha konsultationen innan op.(samma dag)

Jag hoppas/tror att det kommer att gå bra eftersom han sa att han inte kunde lova mig något via tel. fören han set mig MEN att han förstår vad jag vill ha, ska lägga i så mycket som min kropp tar emot.(utan att det ser konstigt ut eller ökar komplikation - risker)

Försöker vara positiv :(

Kram :)

• platt88

Tack Shakynose, det känns bättre nu... Han är duktig så jag får lita på honom. Han sa oxå att jag skulle hitta några bilder på qvinna och ta med mig för att visa honom hur jag vill ha det. Så nu är jag inne och letar.....

Kram

• platt88

Faanny: Åj då!

De står bara för op dagen upp till 2000kr. Återbesök sa de inget om, men han sa att jag inte behövde åka dit för att ta bort stygnen eftersom de går av /av sig sj.

• platt88

Faanny: Just det håller jag på att förbereda mig för, då låter jag honom göra det och försöker nöja mig med det, sen i framtiden när jag skaffat barn och amt klart då kan jag bytta ut till större om jag fotfarande vill ha det ;)

Inte ens två veckor kvar till op dagen :) längtar efter större boobisar -fotfarande så har jag svårt att förstå att mina bröst ska bli större har velat det så länge...Alla tjejer i familjen har stora bröst typ DD och E kupa så de har kommenterat mycket mina bröst :( när jag var yngre...

Men INTE längre :) :) :)

Kram!

• platt88

Faanny: 17 000 har jag sparat i 4 år:S sj är student så ... och 20 000 fått låna från min älskade mamma :) som hon ska få ett/två tusen lapp varje månad och på sommaren mer. Utan ränta hehe

Jag kommer att berätta allt om op så du kommer få mycket info innan du op dig på proforma.

Har inte berättat för någon om op det är bara jag och mamma som vet om det, jag gör det oxå bara för mig sj men det kommer att vara roligt när de ser mig för första gången med mina fräsa och nya tuttar ... hehe
    Mina kusiner drev med mig när jag var yngre, jag tror inte heller att de menar nå illa men de kunde inte förstå att jag hade det komplex och hatade prata om bröst överhuvudtaget/ visste att de skulle vända sig och kolla på mig...:(
    ITs OVER hehe

Hur fick du ihop pengar och hur mycket? :)
    Kram

Svar på tråden Bröstförstoring 14