-
-
Min kompis gjorde sina bröst. Det ena satt ca 7 cm högre upp än det andra. Hon gjorde om men fick det inte bra ändå.
Men det låter ju mer som att ditt bara är svullet.. Det går nog ner snart.
-
Hej tuttlisor!
Vad hette den kliniken ni pratat om nyligen? Var det nån som hette Mikael? Eller vad var det? Låg i sthlm. -
Ja det var proforma! Mailade dom igår.. Dom känns ju bra!?
-
Ett tips är att inte klä dig i allt för urringat och sådana kläder som verkligen framhäver brösten.
platt88 skrev 2009-03-23 18:43:26 följande:Blev förbannad för HAN började snacka om hur äkligt det är med silikon och allt möjligt jag hade lust att klappa till honom, men gav onda blikar istället och stack.Ska jag alltid behöva vara otrevligt när de kommer och ska prata med mig eller?Hur går det för er som op er, känner ni igen er?TIPSA MIG GÄRNA ? FÖRVIRRAD !!! -
Du såg SÄÄÄKERT ok ut! Han var bara en kåt snuskbubba!!!
platt88 skrev 2009-03-23 21:35:23 följande:Hmm tyckte att det inte var så farligt men nu vet jag till näste gång.Jasmina: Han visste ju inte om att jag hade gjort de, han trodde att mina var äkta men snackade skit om andra tjejer som har silikon. Mina ser ganska naturliga ut,så det är ju bra.Det är ju oxå jobbigt,- göma att du harbröst, när du är så stolt över de.MulleNuh: Tack för tipsen, ska tänka på det nästa gång jag är tydligen stl blind just nu, för jag hade mjuk Bh och tyckte de såg OK ut.KRAM -
haha jag gjorde ristestet nyss! La först in 4 dl och VAVOOOOM säger jag!
LITE för stora blev dom. Sen hade jag i 3 dl och DÅ ser dom bra ut till min kropp!!
Vill ni se bild?? -
Huh???
shakynose skrev 2009-03-24 21:27:24 följande:Pics or it didnt happen!!!! -
haha ok! Ja hur ska jag göra då?! Ja jag slänger in den i mitt galleri!! Den får ligga där i 4 minuter!!! Go go go!!
-
haha!! Eller hur!?!?
Men kanske att dom kändes jääävligt stora!!
shakynose skrev 2009-03-24 21:31:49 följande:Skitsnyggt!!! -
mmm ok! Ja men det är ju svårt när man har en jäkla rispåse i bhn!
Kommer ju inte se ut så!
shakynose skrev 2009-03-24 21:34:54 följande:Mja, 300cc är att betrakta som ett relativt litet implantat. De jag har sett som haft runt 300 har fått väldigt naturligt och "diskret" resultat. Har själv 275cc, och tycker att det är en alldeles lagom stor skillnad -
Har man oftast bakom? Har för mig det!
-
mmm.. Ja vi får se!! Blä har ju inte råd nu! Känns så surt!!
-
Jo men nu ska vi gifta oss om 2,5 månad. Så det gäller nu! Plus att vi ska bygga ut huset i sommar (hoppas vi) och det kommer gå på ca 500.000:-
Så jaaaa...
shakynose skrev 2009-03-24 21:58:40 följande:Vill man så jobbar man ihop till det rätt snabbt! -
hehe nä menar att det som gäller nu är bröllopet!! Inte tuttarna..
shakynose skrev 2009-03-24 22:05:35 följande:Nej, men 2,5 månaders bröst är inge roliga i vilket fall! Det tar ett par månader innan de är riktigt fina, så du skulle ha gjort det för ett halvår sedan! -
tuttarna kommer! Det är jag säker på.. Ja om detta nu inte bara är en 30-årskris! Kanske jag kommer till insikt snart!! haha
-
kan ni inte skicka lite bilder på hur dom ser ut nu ett tag efter????
asa.bredin@hotmail.com