• Faanny

Bröstförstoring 14

platt88: Jag och mamma pratade faktiskt lite om plastikirurgi häromdagen. Då var det hon som nämnde något om det. Vet att hon har lite komplex över sin mage (fött fyra barn). Har sett att hon sparat op. bilder från akademikliniken på datorn hemma. Så jag tror inte hon är så emot det! Men jag vet att pappa skrek rätt ut när mamma sa att hon ville förstora läpparna (man kan lägga in sånt som försvinner efter ett tag). Men jag ska försöka prata med henne lite :)

Jag är 18, fyller 19 i april. Jag har alltid vetat att jag inte skulle få så stora bröst, de växte nästan ingenting på flera år. Och ändå sen jag var 14 så har jag velat gjort det här, så det är inget jag kommit på över en dag. Men det är nu som jag har börjat ta det på allvar. Jag vet att jag aldrig skulle ångra mig! Kram

Jasminaa: Hade du riktigt ont då första dagen? Härligt att det gick över så snabbt ändå. Det säger alla, att det känns som träningsvärk. Då kanske man inte behöver oroa sig så mycket, jag som gör det över allt som gör minsta ont. Men jag gör heller två operationer än att ta en spruta :p haha.. Hur ser de ut än så länge? Är de lagomt stora?

• Faanny

Jasminaa: Härligt att höra! Det är ju väldigt inviduellt, men jag tror inte att jag är så känslig för smärta faktiskt. Har en tatuering från sidan av revbenen ner till knät, kanske inte riktigt är samma sak, men det gjorde ont :D hehe.
    Men som platt88 skrev, det är säkert pga narkosen, blir nog bättre om någon dag :)

• Faanny

Jasminaa: Nej hihi :D Men jag hoppas jag har ganska hög smärtgräns. Är du nöjd med bemötandet och med kirurgen på kliniken? :)

• Faanny

Jasminaa: Vad gulliga :) Nej, det har jag inte varit än. Måste spara pengar nu. Var helt säker på att jag skulle göra hos Calle på Proforma, eftersom jag bara hört bra om honom. Men nu i veckan läste jag flera stycken som tyckte han var slarvig :S Så det lutar mot Michael på Proforma istället. Vill bara få lite mer kontakt med de som gjort hos honom. Kollade på qvinna.info och de som Calle gjort såg inte alls bra, en av bilder var 6 månader senare. Såg ut som två bollar.. :S Det gjorde alla andra också (då var bilderna tagna 2 dagar senare). Men platt88 ska snart göra op på Proforma hos Michael, så jag får höra med henne :)

Hur mycket betalde du nu igen? 32.000, eller vad var det?

• Faanny

Jasminaa: Det har jag också läst om henne. Tur att DU är nöjd iallafall, det är huvudsaken. Kollade du på Carl Johan Gustafson? Allt ser ut att sitta under hakan typ, om du förstår vad jag menar. Jag vill verkligen inte ha så, jag vill ha lite häng i mina! Kollade patient id 199 och 52, så vill jag ha :)

Kram!

• Faanny

platt88: Ja, asså, hihi. Vart på kroppen har du den och vad har du? :)

• Faanny

TATUERINGEN, fatta inte vad du menade. Haha!

• Faanny

Jasminaa: Eller hur! Men 52 sitter lite långt isär tycker jag, annars är båda hur fina som helst. Jag skulle nog säga att jag har mer som patient 52, ganska likt faktiskt.
    Jag förstår inte hur patient 199 har fått sånt häng i sina, hon har ju nästan inga från början? Hon kanske har anatomiska eller runda mellan eller lågprofil kanske, eller har det inget med det att göra?
    ÅH VAD SNYGGA DE ÄR! Verkligen min smak, din med? :)

• Faanny

platt88: Det liknar mina också faktiskt, men då har du ju inte så jätte små ändå? :) Jag har sett dem förut och tycker de är jätte snygga, dock lite för bolliga för min smak, hehe.
    Kram!

Svar på tråden Bröstförstoring 14