Bröstförstoring 14
platt88: tack för alla snälla ord, hur gammal är du nu då>?
platt88: tack för alla snälla ord, hur gammal är du nu då>?
platt88: Gud jag tror inte ens dom sa var snittet skulle ligga :O jag var bara där 30 min , hon kankse sa det jag minns inte men jag vet inte var jag fått det från men jag tror att jag ska få ha det under bröstet. Ja jag tycker att i armvecket är dte jättebra att ha för att det inte syns men infektions risken ökar om man har det där så jag vet inte, sen om det blir en ytterliggare operation som det säkert kommer vara när du behöver byta implantat så har jag hört att dom tar ut dom under bröstet så då kommer du ha två ärr ett i armhålan och ett under bröstet.
shakynose: hoppas ärret inte syns så mycket, så du har gjort en bröstoperation kan du berätta lite hur det känns när gjorde du det implantat osv? skulle vara skönt att höra från någon som gjort det
shakynose: härligt att det känns bra hoppas det blir så för mig med, vad hade du för bh storlek innan och nu efter?
Faanny: och jag önskar att jag gick ner i vikt så allt ser bättre ut :D ja inte långt kvar bara att jag drömmer konstiga saker om brösten nu , jag tänker väl förmycket på det antar jag. mest orolig är jag för hur läkningen kommer gå eftersom jag inte slutat röka, det bara går inte jag bestämmer mej för att jag inte ska ta men det det blir så jag tar iaf jag borde slutat för länge sen , och jag frågar inte ringa och fråga min läkare om det blir någon stor risk om jag opererar mig nu fast jag inte slutat. För min doktor tror att jag inte röker överhuvud taget jag sa ju till henne att jag inte gjorde det bara för att min mamma var med :(
ja men 300cc låter bra på en smal tjej tycker jag det är ju risk att dom ser onaturliga ut om dom är förstora och personen är smal.
Skulle vara snällt om någon kunde ringa er läkare eller nån och fråga om det är farligt att man inte slutat röka innan operationen? jag kan verkligen inte fråga min läkare då blir det som om jag ljugit och det har jag jag kryssade ju inte in rutan där det stod röker du? :( Kan någon hjälpa mig?
Faanny: Ja du då är du rät smal jag är 170 och väger 68 :D skulle vilja väga 60 kg. J du kan ta 300 eller lite mer. Ja snart gör jag det det är jättenära. Ibland tänker jag bara herregud jag ska förstora brösten , det är något som folk gör som man hör på tv sen ska jag göra det. Helt konstigt Vi får hoppas att allt ska bli bra jag ska be 100 gånger för mig själv haha gud kankse hjälper mej inte för att han bryr sej när jag vill göra om något han gett mej haha
Faanny: Tack jag ska också kolla på sidan och se om jag hittar mer. Hoppas att det är så för mig med att läkningen går bra endå, jag röker inte heller lika mycket som förut idag tog jag 4 cigg så det är bättre än 20 som i vanliga fall
faanny: Jag vet faktiskt inte om min kropp läker bra när jag va lite yngre tog jag hål i öronen så blev det infekterat , sen tog jag hål igen fast i det andra örat och allt gick bra, jag har en tungpiercing som jag tog förra året och den läkte jättebra, man skulle inte röka där med men jag gjorde det iaf. , Jag kommer nog inte röka efter operationen då jag ändå bara ska sitta hemma för det mesta.
Faanny: Nej men ska sluta imorgon det är 4 dagar utan cigg då innan operationen det är bättre jag gör så än att fortsätta röka. Jaa jag får inte ha några smycken på, tungan läker snabbt det kanske blir så att jag inte kan sätta tillbaka det sen, för jag kommer nog inte orka sätta tillbaka piercingen direkt efter operationen.