Hej !!! :)
Äntligen, äntligen,äntligen så fick jag mina tuttar :)
Jag är så glad/// inte en ända gång under de sista 3 dagar har jag undrat vad det är jag gör mot min kropp eller nåt.
Fannyy: Michael är en super läkare och honom ska du absolut välja. Jag kom tillbaka igår kväll men eftersom jag var trött från tåget så skrev jag inte.
När jag kom fram i tisdags, det var hur lätt som helst att hitta kliniken 3 min tunnelbana från T-centralen och svängde vänster 25m och där va proforma kliniken- mitt hjärta slog som aldrig förut. Jag gick in, det var väldigt rent, fräscht och mysigt. Gick fram till receptionen, de blev jätte glada när de såg mig frågade hur det hade gått, då fick jag visa kvittot på inbetalningen -fick kapsel
försäkringen och de visade mitt rum och toaletter sedan duschade jag och väntade på Michael.
Han kom och tog mig till sitt kontor, där satt vi och pratade bröst och stl. han sa just det att jag skulle visa honom vad jag är ute efter och han kommer att göra sitt bästa för att nå mitt mål. Han sa oxå att han trycker inte in nå större implantat än vad det ryms i min bröst fika, det är viktigt för honom att det ska se snyggt ut och kännas bra när man tar i de.(han förklarade allt han sa)
Under tiden vi pratade så kändes det jätte bra, för han lyssnade på allt jag sa '(jag lätt honom prata klart först och sedan sa jag det jag ville och vad jag tyckte)
Det mötet tog kring 15 min, han tog kort ,ritade på mig lite skakade min hand och sa att allting skulle gå bra, han kramade mig oxå eftersom jag skakade hela tiden.
Sedan fick jag träffa narkosläkaren och tillsammans så fyllde vi ett hälsoblankett gav mig 4 tabb. och efter det till op salen :s:s:s oooooooooo jag var så rädd,två sjuksköterskor och narkosläkaren var där de spelade musik och dansade runt jag la mig på bordet och frågade om jag fick gråta, de sa- bara om det får dig att må bättre /de vad glada och positiva och sa hela tiden hur snygg jag kommer att vara, narkosläkaren stack en liten nål i mitt arm medan sjuksköterskan håll mitt andra hand och pratade med mig. (Jag var både rädd och glad - grät för att min mamma inte kunde vara med mig/////// under hela tiden så visste jag att allting skulle gå bra och jag kände att jag var i bra händer.
Sedan vaknade jag bara på min säng, och de sa att allting hade gått bra jag var lycklig frågade Michael hur mycket han fick in han sa att i vänstra bröstet 510cc och högra 430cc (jag blev lite förvånad att jag hade så stor skillnad och har aldrig riktigt märkt det fören han sa det när han såg på mina bilder,han sa att 80cc är inte mycket och log.
Han tog upp täcket och visade mig mina bröst, jag vågade knappt kolla men när jag väl såg så började jag gråta, i hela mitt liv allt jag sätt när jag låg var platt och nu hade jag två snygga bröst.
Jag var så lycklig,ringde direkt till min mamma och berättade att allting hade gått bra jag var ner sövd bara i två timar.
De tog väl hand om mig :)
uhhh det blev långt , fråga på bara :) /// nu har jag bara en tejp på ärren.
Kram