Inlägg från: Pärlan2009 |Visa alla inlägg
  • Pärlan2009

Någon som ska gifta sig den 29 aug?

29:e augusti här också. Kyrka, präst och festlokal bokad. I övrigt så är det bara vigselringen som är helt klar. Jag vet vem som ska sjunga i kyrkan men inte vad och jag vet vem som ska fixa mitt hår men inte hur..

Klänningen är det som stressar mig mest just nu. Hittar inte ngn som känns klockren. Sen vore det bra om inbjudningarna kunde gå ut i slutet av februari...

• Pärlan2009

Jag önskar att jag också kunde posta inbjudningarna idag. Vi ska få i väg beställningen i dag så förhoppningsvis är det inte så långt borta.

Vi kommer också ha ca 60 gäster. Känns perfekt:) Jag har bestämt klänning men vet inte vilka smycken jag ska ha till. Frisyren är inte heller bestämd. När inbjudningarna är klara ska jag ta tag i det.

• Pärlan2009

Vi skickade inbjudningarna i torsdags och har redan fått en del positiva reaktioner:)

Eftersom de flesta av våra gäster kommer få resa en bra bit så känns det viktigt att de får tid på sig.

Jag är så lycklig!

• Pärlan2009

Vad roligt. Nu är ni verkligen på gång, visst blir det lite mer verkligt:)

MW 090829 skrev 2009-04-06 15:06:24 följande:

Igår skickade vi de flesta inbjudningarna :o)
  • Pärlan2009

Hihi, ja absolut. Vi är så glada över att det är många som har hört av sig och sagt att de ser fram emot bröllopet. Alla har inte lämnat OSA ännu men de har i alla fall bokat flygbiljetter och det är ju viktigaste steget:)

MW 090829 skrev 2009-04-07 13:26:54 följande:

Jaa nu vill man bara att alla ska tacka ja direkt!
Svar på tråden Någon som ska gifta sig den 29 aug?