• cintan

Vad tycks?

Skulle vara väldigt tacksam för kommentarer om vår bröllopshemsida som jag har pysslat med?
    Ris eller ros :) Snart ska den bli offentlig för nära och kära, så jag behöver veta om det kanske är något jag behöver förbättra/ändra...

:)

• Svar på tråden Vad tycks?
  • Luucie

Just det under Bröllopsfesten står det Bride´s side...jag tror inte att den texten går att ta bort så jag skulle välja att skapa en ny rubrik istället så slipper du den där extra texten som i sammanhanget inte betyder någonting.

Tror att det kan vara samma med Add entry-sidorna...

• cintan

Tack snälla för dina tips, ska sätta mig och pyssla med det. Undrade faktiskt just hur jag skulle ta bort det där med bride´s side...
    Tack.

• Luucie

Jag gjorde samma grej nämligen...och det var jätteirriterande för jag hade lagt in massa text och räknade kallt med att man kunde radera det på något sätt...men jag kunde iallafall inte klura ut hur...inte min sambo heller och då är han riktigt duktig på sånt.

Lycka till och sidan är jättefin

• KLQ

Jag sitter och knåpar ihop vår bröllopssida på weddingannouncer och jag har problem när jag ska skriva saker på sidan (add entry). När jag publicerar blir alla å, ä och ö till fula symboler istället. Hur avhjälper man detta? Är det min webläsare (safari) som gör det, eller vad beror det på?

• MrsWindh

Väldigt snygg!
    Trevlig, fin och praktisk!
    Snygg med färgerna oxå. Mycket bra gjort!
    Ser inte alls så B ut som de flesta "hemma-byggen".

Kul, nu belv jag själv inspirerad av att göra en.

• Im yours

Sidan är jättefin!!!! Lycka till med allt!

• LB5

Skitsnygg! Man kan också lägga in en annan bild i hörnet... istället för den som är default. Det är iof snyggt som det är, men vi hade ett annat par sittandes där ett tag, innan vi kom på att man kunde byta bort dem mot oss själva haha. Lycka till med allt!

• Villemoa

Nu är vår hemsida officiell också Tycker att du har valt jättefina färger för vi har precis likadana!

• Snäckan08

Trevlig sida , men en fråga....

Varför har man en hemsida???

Jag har inte ens tänkt tanken. Känns som man då avslöjar allt om själva bröllopet och festen innan det är dax, eller??

• Villemoa

För att det är en kul grej!

Jag tycker det är bra att man får veta var brudparet ska gifta sig, om det blir tre-rätters eller buffé (kan ju vara bra att veta om man ska äta mycket eller lite till lunch). Vill folk hålla tal kan det ju vara bra att veta vem man ska vända sig till. Om det är betalbar kanske folk bör få veta det så att de kan ta med sig pengar etc.

Vad är det i spänningen du tycker försvinner iom en hemsida? Vad är det som säger att man avslöjar precis allt på hemsidan, kanske har brudparet ett ess i rockärmen..

De som fått vår inbjudan har alla varit positiva till vår hemsida och har tyckt att informationen varit jättebra! Där får de också svar på (förhoppningsvis) alla sina frågor. Visst är det trevligt att svara på frågor vid osa men det tar som bekant mycket tid, oavsett om det är vi som tar emot osa eller någon annan.

Hoppas du fick svar på det du undrade!

• Luucie
    Snäckan08 skrev 2009-02-05 13:24:34 följande:
    Trevlig sida , men en fråga....Varför har man en hemsida??? Jag har inte ens tänkt tanken. Känns som man då avslöjar allt om själva bröllopet och festen innan det är dax, eller??
    För oss är hemsidan lite mer av en upprepning av inbjudan fast med lite utförligare beskrivningar.

Det är inte så att vi går in i detalj på det som ska hända under dagen och kvällen, utan mer info om boende, transport, tider, önskelista, förklaring av klädkoden, osa instruktioner etc.

Sånt som folk skriver i sina infoblad. Vi hade inget sånt.
  • cintan

Tack, vilken härlig respons :)
    Blir dock lite nyfiken på hur er hemsida ser ut?

• cintan

Håller med du, jättefina färger ;)
    Vilken söt liten tös ni har, lycka till och ta hand om er!

• Luucie
    cintan skrev 2009-02-05 21:59:01 följande:
    Tack, vilken härlig respons :) Blir dock lite nyfiken på hur er hemsida ser ut?
    Jag har inboxat dig
  • Villemoa

Ja, hon är ju den sötaste i världen enligt oss! Hon var 4 månader när bilden togs och snart fyller hon 1. Lycka till själv!

cintan skrev 2009-02-05 22:32:16 följande:
    Håller med du, jättefina färger ;)Vilken söt liten tös ni har, lycka till och ta hand om er!
Svar på tråden Vad tycks?