möjlighet att förkorta vigseln?
Hej hej vill bara inflika ang panikångesten så har jag levt med den i nästan hela mitt liv (är 34 år snart)..o har fått psykolog o medicin hjälp( har nu varit med fri i 6 år). Att lära sig hantera och utsätta sig för olika svåra situationer förstärker bara ditt självförtroende..vad är det värsta som kan hända....IGENTLIGEN...jo att du springer ut ur kyrkan o gubben efter...du talar om hur du mår o alla väntar faktiskt på dig där inne...ni går in igen o genomför vigseln o efteråt kan man bara säga som det är....om du tänker positivt så kommer du ur situationen av att fasta i negativa tankar...visst lätt för mig att säga men jag har jobbigt just nu med att jag ska sitta på ett plan till thailand o är skiträdd för att få en attack...min blivande mans ord...det värsta som kan hända är att du börjar hyperventilera o svimma...när du vaknar är du en ny människa...hahahah han är roligt han men det är faktiskt det värsta senariot...o vem bryr sig...alla vill nog hjälpa på sitt vis så jag är faktiskt inte orolig men....fram med positiva tankar tjejen...jag hejar på dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...f-låt det blev långt!