Inlägg från: MalanMicke |Visa alla inlägg
  • MalanMicke

Fina tärnklänningar?

Någon som har någon sida eller andra tips på var man kan få tag i fina tärnklänningar? Ska vara bra priser.

Har ni förslag på bra affärer så bor vi i Västmanland så lär vara där någonstans, eller möjligtvis Eskilstuna också! =)

• Svar på tråden Fina tärnklänningar?
  • MalanMicke

Ja men dom var ju fina!! Ska kika vidare på den sidan!Svårt o hitta annars till bra priser, man vill ju inte lägga en förmögenhet på bara klänningarna heller. Tänkte först om vi skulle be en släkting och sy klänningarna med vill gärna ha siden o hörde att det var DYRT tyg om man ska ha ett fint och bra, samt att det var svårt att sy i... annars hade det varit ett alternativ!

• MalanMicke

Ja men den klänningen du hade i ditt galleri erika26 var ju super fin! Är något sådant jag tänkt mig, inte bestämt om den ska vara lång eller kort men så vill jag ha den allafall.

Ja sy egna är ju jätte bra också om man lyckas hitta siden till bra pris samt någon snäll som kan sy =) tåls att fundera på. Ska även kolla runt på rean i lite olika "fest" butiker...brukar kunna finnas där, min svägerska köpte super fina tärnklänningar där till sitt bröllop

Svar på tråden Fina tärnklänningar?