Inlägg från: Blivande fru L |Visa alla inlägg
  • Blivande fru L

Barnkarusellen snurrar vidare

Hurra för Frejis!! Skickar den största virtuella grattiskramen som går att frambringa till dig!

• Blivande fru L

Vickan - Vilken fin inledning på nya tråden!

• Blivande fru L

God dag i tråden!

MSW - håller helt med dig angående pengar och inköp! Har man inte pengar får det vänta. Jag är alldeles chockad varje gång jag sett på lyxfällan. Att det finns såna människor på riktigt?!

• Blivande fru L

Ore - Läste om din känsla av att det lyckats den här gången. Hoppas du har rätt!

Imorgon flyger maken till storstan för att lämna simmarprov. Resan kostar ca 3500 kronor (!) så det är en himla tur att han får pengar tillbaka på försäkringen! Själv har jag varit och tagit blodprover dag 20 och 22. Som vanligt hoppas jag att tanten inte kommer men har inga känningar utom de vanliga inbillningssymptomen som jag har varje månad. BIM 10/2. Det är läääänge dit!

• Blivande fru L

Hehe, läste en blogg där skribenten använde "min" presentationsbild som illustration till en text om cup cakes. Jag hittade den när jag sökte efter en fin bild på Google och det måste ju hon också ha gjort.

• Blivande fru L

Lappis - förstår verkligen att du börjat bli less på eländet! Blöder du fortfarande? Tur att du slipper flyga varje gång du ska ta prover. Alltid nåt...

• Blivande fru L

EA - Maken är livrädd att han ska missa burken och behöva komma tillbaka igen några dagar senare. Då vet jag inte om jag ska skratta eller gråta!

Det var progesteron som kollades dag 20 och 22. Har läst att de flesta tagit provet dag 21 och förstår inte riktigt varför jag skulle ta det två dagar. Är en snäll patient och tyckte att det var bäst att göra som doktorn sa.

• Blivande fru L

Nenne - blä för förkylning! Håller med chefen om att du ska vila imorgon också. /Sjuksystern

• Blivande fru L

Vad vet jag? Vi kanske har annan standard på burk- och snoppmått här? Inte riktigt colaburkstorlek på makens...

• Blivande fru L

Mycket specifik och bra BIM-lista, MSW!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare