Barnkarusellen snurrar vidare
Jag ska ju inte ens åka med maken på prestationsresan. Det är nog bäst att jag ringer någon sexig kollega och ber henne ta på sig den LILLA sjuksysteruniformen.
Jag ska ju inte ens åka med maken på prestationsresan. Det är nog bäst att jag ringer någon sexig kollega och ber henne ta på sig den LILLA sjuksysteruniformen.
Jag har bett maken ta med kameran för att dokumentera utymmena. Är väldigt nyfiken på hur det ser ut i rummet där han ska prestera! Han tycker tyvärr inte att det är någon bra idé.
Hoppas verkligen att de har trevliga tidningar och att dörren går att låsa.
Otäckt med mardrömmar!
Undrar varför man drömmer mardrömmar oftare när man är gravid? Tycker det verkar väldigt vanligt. Kanske det är hjärnans sätt att bearbeta allt okänt och nytt som ska hända?
sweetstreet skrev 2009-02-05 19:54:11 följande:
Hoppar in mitt i trådträff- och städhjälspsnack för ett snabbt egoinlägg.
Maken har lämnat simmarprovet, han träffade burken men är inte så pigg på att prata detaljer. Han menar att det är det mest förnedrande han har varit med om. Håller med Nenne om att det är lättare att bara ligga på rygg.
Jag fick tantbesök idag, precis som väntat. Lika tråkigt varje gång.
koko
Hehe, det måste vara svårt att träffa om mynningen är som ett spraymunstycke. Då kanske man kan få en djup tallrik istället för en mugg eller ett rör?
God natt!
Nu är det länge sedan jag skrev något igen... Det blir så svårt att försöka sammanfatta kommentarer om allt klokt och roligt som skrivs när jag sällan kan skriva på jobbet! Läser dock alla dagar.
Slänger in uppdatering om vår utredning: Jag är normal, åtminstone hormonellt sett. Svaret på makens simmarprov hade inte kommit när jag träffade läkaren igår, så egentligen vet vi inte mer nu än för några veckor sedan. I´ll keep you posted!
Lämnar också en kram till alla som behöver det av en eller annan anledning. Det kan gälla vikt, sömn, sjukdom, relationstrassel, barnlängtan eller vad sjutton som helst! *Kram!*