• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Hänger inte heller med. Slits mellan jobb, makens mess och så BT.

Piggelin - förstår att det är tufft att hänga med. Skönt med ny mäklare!!!

kokisen - förkylda blir väl alla gravida?! Don't worry, be happy!

Vad mer ska jag säga ... har glömt!

Ciao,

• Lapinette

Piggelin - var glad att nicknamnet var Izzie och inte Lapinette?!

• Lapinette

Problemet med utländska och svenska filmer är att de sällan är textade på engelska . Köpte lite spanaska filmer förra gången vi var i Barcelona för just kunna se lite Almodovar textat på engelska.

• Lapinette

spanaska ... ja det låter det!

• Lapinette

Jag har jättesvårt för era riktiga namn här inne. Ja, förutom Cissi då . För mig är ni verkligen Piggelin, nenne etc. När vi har träffar och de riktiga namnen används blir jag aldeles förvirrad (kaniner har små hjärnor).

• Lapinette

Faktum är att jag har den nicken hemma också ... fast maken föredrar den svenska översättningen utan liten.

• Lapinette

Det blir lätt förvirrat med alla namn men maken känner er under era nicknamn. Han har hittills undvikit våra träffar då ni vet aaaaaallldeles för mycket om honom . Fast BS har han träffat, tror t o m de satt i närheten av varanda på kompisen/sysslingens bröllop.

• Lapinette

Piggelin - så klart ni måste ha bröllopspartaj! Ni kan ju faktiskt gifta er på en sandstrand och sen ha en fest när ni kommer hem. Men snuva inte vännerna på festen ... då ligger ni nog risigt till.

• Lapinette

Jaaaa du hör Piggis, så går det om man lämnar vännerna och gifter sig på hemlig ort (mugglan, läs och lär )!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare