Barnkarusellen snurrar vidare
Jag och maken har några artister som vi gärna skulle vilja se "live" och Madonna är en av dem.
Jag och maken har några artister som vi gärna skulle vilja se "live" och Madonna är en av dem.
Telis - har faktiskt aldrig tänkt i de banorna. Du är för rolig!!! Du var ju faktiskt ute före mig gällande Kalifornien bara att jag var snabb och bokade.
Cissi - blir riktigt ledsen när jag läser om bråken med din man. Hoppas det reder ut sig till den absolut bästa lösningen för er. Skit med dåligt väder i alperna! Du kommer väl på brunchen på söndag så vi får höra lite mer?
EA - grattis på födelsedagen och bröllopsdagen. Jag gifte mig dagen efter min födelsedag och tillika vår årsdag (första kyssen) !
Frejis - förstår att du är orolig! Kram
Telis - vi bokade Canazei efter ditt råd! Kanske är det bara så att vi har samma slags smak på resor?
Telis - Fast ni valde inte CvL!!! men vi hamnade hos samma läkare ändå (som jag ska skjuta när han är åter från Thailand ).
Nej, ingen har ringt och då förmodar jag att det är läkaren själv som ringer och då innebär det typ vid 17-tiden då jag tänkte gå iväg och träna .
Ska boka så snart som möjligt!
Har fått så mycket tips både här och av piggelin på restråden ... och har kikat på både First G och Avalon. Avalon ser jättefint ut men blir ett par tusen dyrare (på 3 nätter). Är det värt det?
Izzie - snart, mycket snart!!! Har faktiskt inte exakt koll men mitten av februari.
AM - började bli lite orolig och undrade om det hade hänt något (när du inte kikade in här).
Jag är öppen för alla förslag gällande brunch. Behöver dock vara hemma vid 16-tiden för att hämta träningsväskan.
Ego - en ny läkare på CvL ringde precis när jag skulle dra från jobbet. Ska dit imorgon och han pratade om att beroende på vad han ser/inte kan se så blir det sedan ev. en remiss till ett sjukhus. Han verkade väldigt förnuftig.
Så i all hast släpade jag med mig datorn hem så jag kan jobbar hemifrån imorgon tills det är dags att åka.
Good luck AM!