Barnkarusellen snurrar vidare
Kan vara så, vi är helt enkelt två losers
Kan vara så, vi är helt enkelt två losers
MSW- Sitter också och tittar på Lyxfällan
Hahaha jag kan ju säga att om jag hade haft ett val så hade jag hållit mig så långt från statistik som möjligt. Tyvärr MÅSTE det göras för att få ihop examensarbetet...
Nu kommer jag inte ihåg mer vad det var jag skulle kommentera?
FREEEEEEDAAAAAG!!!!!
Skicka hit bubblet bums!
Förresten Lappis, konstigt att risken för utomkveds är större vid IVF?? Trodde det borde vara tvärtom...
AM- Diskuterade detta med Listeria med en tjej som jobbar i ostdisken häromdagen. Hon sa att risken är i princip obefintlig- och hade hon blivit med barn hade hon fortsatt äta all ost. Dessutom kan väl osten ha varit pastöriserad, och då är det ju helt lugnt. Är ju bara opastöriserad ost som är kruxigt. Tror inte att du behöver oroa dig det minsta!
Tack för mönstret förresten!
EA- nu kan fredagen bara bli bättre
Jag har varit ute och gått långpromenad i solen med vovvarna, riktigt härligt vinterväder! Verkar som att solen ska hålla i sig i helgen också, såååå skönt!
AM- det var mer än jag visste, fått infon om att det endast gäller opastöriserade ostar oavsett. Så i såna fall har jag tryckt i mig massa "listeria-farliga" ostar. Jaha, då var det roliga slut (äta goda ostar)
MSW- Har ni råd att lägga lite på renovering? I så fall tycker jag att ni ska lägga ett skambud!
Cicci- stackars dig vilken jobbig natt
Skönt iaf att besöket hos BM gick bra.
Shaker? Kan inte någon blanda till en gooood drink till mig, jag är så jäkla sugen! *lyxproblem*