• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

BS- Jo, inte meningen att jag skulle träffat henne förrän nu, så det är helt OK. Men jag har försökt ringa och prata med henne flera ggr just eftersom jag haft problem med foglossning, då har hon varit väldigt nonchalant och inte kunnat ge några råd alls. Dessutom missade hon att boka in mitt rutin-UL så när jag kom dit så fanns jag inte inbokad. Som tur är hade en av barnmorskorna som sköter UL tid så jag fick göra det den dagen ändå.

Jag tjatar om Viktklubb, men du är inte sugen på att testa det? Jag tyckte som sagt det fungerade bra och var väldigt lätt och smidigt.

• kängu

muggles- är typ som zonterapi efter vad jag kan förstå. Jag har funderat på akupunktur efter att du tipsade om det, det enda problemet är att jag är så jäkla rädd för nålar. Så jag har det som reservåtgärd ifall reflexologin inte hjälper.

• kängu

*hojt hojt* till Piggis!

Själv har jag varit och träffat den neggiga kompisen... som inte var så neggig utan mest tyckte det var tråkigt att jag ska börja "ett annat liv", tror jag. Plus att hon själv var väldigt trött på sitt liv just nu. Så nu har jag mer förståelse för hennes reaktioner för min grav. och flytt. Eftersom jag slappat hela dagen börjar min arbetsdag... NU! (eftersom jag är min egen "chef" så kommer jag säkert hänga här samtidigt )

Nenne- härligt härligt, se nu till att få ett extra skjut idag som sagts tidigare! Tycker också stark låter fin-fint!

• kängu

MrsB- tycker verkligen att du är jättestark som orkar ta hand om så mycket själv under en stor del av året, och dessutom plugga!!! Det viktigaste är väl att både du och maken känner er bekväma i er situation. Förstår att det måste vara superjobbigt med Malte, hoppas att det snart reder ut sig så att det blir lite lugnare för dig.

• kängu

Vickan, hoppas att läkaren är bättre än vad ryktet säger.

Själv har jag gett mig själv ledigt en stund för att äta lite glass! *mums*

• kängu

Haha EA, en vacker dag kommer det vara helt fullt av hundägare som står där utanför och stirrar

• kängu

Jippie Lappis! Äntligen något positivt!!!!

• kängu

Lappis, hade missat att ni ska till Barca, vad ljuvligt! Jag bodde där ett halvår i min ungdom och har varit tillbaka några gånger sen dess. Längtar ständigt tillbaka- om det bara hade gått att lösa med jobb och sånt hade nog maken och jag flyttat till de trakterna tror jag. Han förälskade sig också i stan då han fick min "expertguidning"

• kängu

Satt faktiskt och funderade på om vi ska spendera en månad eller två av föräldraledigheten där, i så fall hyra ett hus eller lägenhet längs kusten men ändå nära till Barcelona. Till exempel i närheten av mitt älskade Cadaques...www.virtourist.com/europe/cadaques/index.html
    *drömmer mig bort*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare