Barnkarusellen snurrar vidare
Hmm...till o med jag hängde på vem Tony var. Kan vara för att svärisarna alltid kikar på dansen på fredagar när vi kommer, vilket inte är så ofta förvisso.
Hmm...till o med jag hängde på vem Tony var. Kan vara för att svärisarna alltid kikar på dansen på fredagar när vi kommer, vilket inte är så ofta förvisso.
Grodan - tror inte att resor till Falun kvalificerar för överintressanta heller.
Och inte renoverar vi eller dricker massor med vin, eller går på fina restauranger.
Men som vanligt låter det som att alla andra gör - när det är en person i taget som gör en grej.
Sen kan ju vissa av oss leva på minnet från fortstora dar...
forNstora dar
det gick lite fort där.
ska sluta trakassera er och jobba lite. nåt kan jag nog vaska fram som behöver fixas
Tittut! *kikar fram*
Kunde inte hålla mig!
Kom på att vi ju faktiskt drack vin i helgen. Öppnade en Amarone. Jösses! Har druckit ur halvflaska förut, men det gick av någon anledning inte att jämföra med helflaskan. Som portvin utan sötma. Så mycket smak och så "tjockt". Mmmm...det kändes dock att det låg på 15 vol%. Det var tur att vi var 4 på flaskan.
Grodan - vi hade lagrat vinet sen innan jag blev gravid. Ville inte råka ut för att flaskan blir liggande ett bra tag till.
Grodan - jag var inte heller jättesugen på vin när jag ammade. Lite grann någon gång, men inte mer än så. Hmm...det kan ju vara därför helflaskan var godare. Den lilla flaskan gick ju åt under amningen.
Piggis - vi kör fortfarande halvflaskor när det bara är vi. Vindrickandet är inte tillräckligt frekvent för att överleva pumpning.
Grodan - man FÅR köpa halvflaskor och dela på. Det finns ett hyfsat utbud nu förtiden i alla fall.