Barnkarusellen snurrar vidare
Förlåt - praktiskt skulle det ju vara, inte teoretiskt.
Förlåt - praktiskt skulle det ju vara, inte teoretiskt.
Ore - förut hade jag alltsom oftast 75A i bh, fast när det blev torsolett-shopping så hade jag visst 70C. En jungel. Nu har jag svårt att få kläm på vad jag har. Har blivit lite mjukare o hängigare efter amning, men tack och lov inga taxöron än.
Tror jag var uppe i 80B som mest under graviditeten o amning, om vi bortser från de där "DollyParton"-dagarna när mjölken rann till.
Applåder till herr o fru Viktualia! Att få ett helt hus snyggt på 30 min imponerar.
sweet - jag kunde inte heller förlika mig riktigt med att bli svettig under brösten. Fast det är klart att jag saknar klyftan ändå. Nu blir det push-up när det blir ny bh. (Tyvärr är lagret av dugliga vanliga bh:ar alldeles för stort.)
Cicci - krya på Victor. Attas vad segt med hans febertoppar och sjukdomar.
Muggles - hur går det med härskar-aspiranten på jobbet?
Izzie - du måste ha världens starkaste rygg, som orkar bära upp behagen, och en 1-åring. *respekt*
EA, tunga roddövningar och dragövningar (på rätt sätt) ska kunna bygga upp omfånget runt bröstkorgen. Tyvärr blir ju inte brösten större för det. Att träna bröstmusklerna tungt kanske kan lyfta upp det mjuka så att det ser större ut dock. *funderar*
Bon Voyage Lapinette!
Muggles - du förstår väl att det är din oemotståndliga charm som knäcker dem tillslut.
MrsB - hoppas att ni får bra hjälp av dietisten idag!
Själv försöker jag reda ut en röra som min vikarie nog ställde till förra våren. Jättelätt när jag inte får tag i honom, och när alla som vet något sitter i möten. Det är nog faktiskt anmärkningsvärt att jag kan få något gjort om dagarna. Ska vara stolt över det idag. Hurra för mig!
För övrigt - gick precis förbi kaffeapparaten och blev sjukt sugen på chokladbollar med mockasmak. Åååååh! Tur att det är lunch snart!
MSW - heja dig! Du ska se att A snart fattar galoppen. Det där med att lugna utifrån soffan tycker jag verkar kanoners.
Ore - skoj med badrum. Rapportera hur tankarna går sen!
Själv är jag alldeles exalterad över att föräldrarna äntligen får ändan ur och fixar till i alla fall ett av sina badrum. Visserligen det som faktiskt fått sig en omgång sen det bygdes -75, men det andra kommer säkert snart efter hoppas jag.
Nu ska bara jag hitta hus och få fixat i egna badrum, så blir jag nöjd.
AM, då känns det som att ni både kan ha kakan och äta den! Skönt att du får kolla upp ordentligt först - och besluta dig sedan.
EA, skulle gärna smaka muffins i helgen. Fast då får du komma till Stockholm och baka. Jag och lill-Snorpis har ingen bil i helgen när maken är på övning.
Frejis - jag åt anjou-päron i början. I massor! Inte jättesöta om de inte är fullmogna, vilket de aldrig är. Sen gick jag över till tyskt grovt surbröd med ost. Mums! (Det gick över det med.)
*nynnar*
"Hålan har sina goda stunder."
*slutnynnat*
Vilken trallvänlig slagdänga Vickan!
Måste ju säga att morgonrusning är ju något som faktiskt kan få mig att vilja lämna storstaden med. Fast långarestider kan man ju få på landet oxå, så jag vet inte... Just nu skulle jag gärna ha en kvart till jobbet istället. Tänk vad mycket lättare att få livet att gå ihop. Eller i alla fall cykelväg - jag är inte knusslig. Då får man träningen på köpet o slipper gymmet.
FREDAG! Och ikväll är det tjejkväll! Wohoo! Vet inte hur länge sen det är vi sågs bara tjejerna i det lilla gänget.
Hallå???
Är alla ute och åker pulka med MrsB?
Eller - kanske jobbar på för att få gå hem lite tidigare.