• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

Jag och maken har några artister som vi gärna skulle vilja se "live" och Madonna är en av dem.

• Lapinette

Telis - har faktiskt aldrig tänkt i de banorna. Du är för rolig!!! Du var ju faktiskt ute före mig gällande Kalifornien bara att jag var snabb och bokade.

Cissi - blir riktigt ledsen när jag läser om bråken med din man. Hoppas det reder ut sig till den absolut bästa lösningen för er. Skit med dåligt väder i alperna! Du kommer väl på brunchen på söndag så vi får höra lite mer?

EA - grattis på födelsedagen och bröllopsdagen. Jag gifte mig dagen efter min födelsedag och tillika vår årsdag (första kyssen) !

Frejis - förstår att du är orolig! Kram

• Lapinette

Telis - vi bokade Canazei efter ditt råd! Kanske är det bara så att vi har samma slags smak på resor?

• Lapinette

Telis - Fast ni valde inte CvL!!! men vi hamnade hos samma läkare ändå (som jag ska skjuta när han är åter från Thailand ).

• Lapinette

Nej, ingen har ringt och då förmodar jag att det är läkaren själv som ringer och då innebär det typ vid 17-tiden då jag tänkte gå iväg och träna .

• Lapinette

Har fått så mycket tips både här och av piggelin på restråden ... och har kikat på både First G och Avalon. Avalon ser jättefint ut men blir ett par tusen dyrare (på 3 nätter). Är det värt det?

• Lapinette

Izzie - snart, mycket snart!!! Har faktiskt inte exakt koll men mitten av februari.

AM - började bli lite orolig och undrade om det hade hänt något (när du inte kikade in här).

• Lapinette

Jag är öppen för alla förslag gällande brunch. Behöver dock vara hemma vid 16-tiden för att hämta träningsväskan.

Ego - en ny läkare på CvL ringde precis när jag skulle dra från jobbet. Ska dit imorgon och han pratade om att beroende på vad han ser/inte kan se så blir det sedan ev. en remiss till ett sjukhus. Han verkade väldigt förnuftig.

Så i all hast släpade jag med mig datorn hem så jag kan jobbar hemifrån imorgon tills det är dags att åka.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare