• Lapinette

Barnkarusellen snurrar vidare

AM - idag är du verkligen det, bokat brunch och har vikt dig gällande färgen! Kram på dig

Själv sitter jag här hemma och känner mig ganska nöjd med att få åka till Uppsala igen. Tjohooo!!! Nej, jag är mest glad för att jag sprang på en gammal vän på SATS igår samt att en annan nyare vän ska vara i Barcelona och fira sin 30-års dag (hon bor i Cannes) när vi är där. Gillar verkligen när ödet går åt rätt håll ... kan inte min mage också göra det?!!

• Lapinette

AM - har noterat 11.30 Elverket på söndag !

• Lapinette

Just nu vet jag inte och just nu känner jag inte ens för att bli gravid. Just nu - vill jag leva, just nu! Varför poppade Tomas Ledin upp i min skalle?

• Lapinette

AM - säkert att du inte viskade lite försynt i hennes öra innan ni gick ut i hallen?

• Lapinette

Jag klarar inte för mycket bönor ... men vem gör det? Så GI är inget för mig. Hoppas du inte var som en stinkande bomb på passet mugglan . Maken gick ut från ett spinningpass här i vintras då en tjej konstant fes någon så illaluktande att han bara inte pallade att stanna kvar. Ok om det händer en gång men när det är 3 gången på 20 minuter och stanken är vidrig .. och vi dessutom satt bakom henne! Usch och fy!

• Lapinette

mugglan - normalt säger man att mensens första dag är när mensen på riktigt drar igång. Min läkare frågar åtminstone alltid om det bara är dropp-dropp eller riktig mens när jag ringer för att påbörja en behandling eller tala om att det gick åt h-vete.

• Lapinette

mugglan - ja, då blir det förstås svårt att räkna ut startdag.

• Lapinette

EA - vad gulligt med halsbandet och minnet till er vigsel.

• Lapinette

Telis - ska äta chili till lunch och sen till CvL kl 15.30. Hoppas maken tycker att bönorna är ok .

EA - vilka andra små mysiga hotell i Göteborg hade ni tänkt er? Jag sitter här och tänkte boka till Madonnahelgen.

• Lapinette

Ok, dessa har jag redan antecknade.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare