• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Lappis- jag läste "nuppar" dagligen... Frustrerad? Jag???? Inte alls...

• kängu

Glasögonstylist, det vore ett yrka för mig!!

• kängu

Jag vet inte, för jag har ju inga barn än, men jag har väldigt svårt att tänka mig att skaffa mer än två barn. Tycker just nu (som sagt, har ju inga än så jag kan ju inte veta hur jag kommer känna sen) att ett barn känns ganska lagom.
    Om jag ska vara helt ärlig vet jag inte om jag och maken någonsin hade tagit beslutet att börja försöka få barn, så på så sätt var det tur att det bara "hände".
    Jag är självklart glad för lilleman i magen, men måste säga att det tagit ett bra tag innan jag vant mig vid tanken på att vi ska ha barn. Den där totala glädjen har fortfarande inte riktigt infunnit sig. Usch, jag känner mig kass när jag känner så

Nåja, nog om det- sorry för tooootalt egoinlägg.

• kängu

AM- ja maken vet hur jag känner. Jag tror att det kommer ordna sig, märker ju att det går bättre och bättre ju längre in i graviditeten jag kommer. Har bara känts lite märkligt att typ alla man berättar det för blir gladare än vad man själv är. Nu börjar jag dock komma ikapp dem på glädjeskalan
    Skönt att du kunde tillåta dig att falla som en fura för dotra din. Bra råd du har om att ta itu med det nu- och inte skjuta det framför sig!

• kängu

ÅÅÅH va gott med bullar!!!!
    Nä, nu får jag ta tag i mig själv och jobba på en timma, jag har bestämt att jag får sluta kl 17 idag.

• kängu

Jag håller med dig EA, är så skönt att man alltid kan få stöd från er alla

• kängu

Haha, behövs inte- jag är klar med statistikdelen av min uppsats *jippie*
    Annars är det ju en trevlig sak att göra på en onsdag kväll

Jag försöker övertala maken att gå till macken och köpa godis till mig, det går inget bra

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare