• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Haha ingen fara, tänkte att du kanske visste något som jag inte visste

Nu ska vi sätta igång med flyttpackning här hemma... *jippie*

• kängu

Grattis på födelsedagen kokosen!!! *Kramar*

EA- skumt med tanten. Ja det är lika bra att du tar tag i det själv, jag känner igen det där

September, Muggles- jag älskar rosa men tycker också att det är skumt med den rosa dominansen. Skulle köpa kläder i present till en liten tjej vi känner för ett tag sen och nästan ALLT var rosa... Men då hittade vi på kläder på PoP. Tycker de verkar ha lite mer neutrala och starka färger där.

• kängu

Åh, jag gillade den första lägenheten som du länkade till AM. Superfin!
    Skönt att tapetseringen löste sig även om det blir lite krångel.

• kängu

Haha blev lite illamående vid tanken på bajsvatten som långsamt sipprar... *blä*

• kängu

Cicci- Jag brukar ofta surfa runt på Hemnet just för inredningsinspiration, det är himla kul!!

• kängu

Frullan, hoppas att du kan komma över dina negativa känslor. Både jag och maken har alltid tänkt innan vi blev gravida att vi helst ville ha en tjej, men sen när jag blev gravid så var jag redan från början väldigt övertygad om att det var en kille (vilket jag ju fått bekräftat på UL). Av någon anledning kände jag ingen besvikelse för det, fast jag kan tänka att om vi skaffar fler barn så vill jag väldigt gärna ha en flicka. Jag är uppvuxen i en familj med bara tjejer (sporadisk kontakt med min far) och har alltid föreställt mig som en "tjejmamma". Jag kan därför förstå dina känslor till viss del. Jag tycker fortfarande att du ska göra Köns-UL, för att verkligen få reda på vilket kön det är, och sen ta itu med de här känslorna (för visst har du inte gjort köns-Ul?). Kramar till dig!!!

Lappis- skönt att du börjar må bättre!

OMS- Grattis till nya jobbet!

Nenne- skumt med HÖGT järnvärde, det har jag aldrig hört innan.

• kängu

Liten- vilket fantastiskt hus!!!!! Köp det!!!!

• kängu

Kladdkakemuffins med Dumlekola?????????????????? Det låter helt underbart! *dreglar*

Har du recept???????

Oj, märks det att jag blev lite exalterad???

• kängu

Känner igen fundera-träsket Liten!! Vi funderar och funderar också fram och tillbaka på hus och en massa annat. Just nu är vi mest sugna på att sticka utomlands om sisådär två år, och resa ett tag. Kanske bo något år utomlands också. Får se om det är möjligt, ingen av oss har yrken som är jättelätta att "flytta med sig"... Oj sorry, detta var helt OT!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare