Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Cicci
    Åhh gumman! Vad trist att semestern blev så knas och att ni hamnat en bit bort från varandra igen. Frullan m fl skrev så klokt, hoppas ni kan ta tag i det och komma framåt. Men han kanske inte förstår hur illa det är (upplevs av dig)? KRAAAM!

Lappis
    Vad skönt att läkarn verkade kolla igenom dig och hoppas att Hcg't är på väg ner nu då! Men vad skumt att du ägglossat! Gräm dig inte över tappade ägg, det är ju toppen att det är igång trots allt! Weeh!

Frullan
    hejsan heeej!

EA
    Pfff, eremitkräfta som ringbärare, ni tänkte då på allt!

BS
    Fan vad jag garvade när du skrev att det var lika bra att skjuta huvet av läkarn för då kom han inte iväg på semester något mer iaf. Nej, och inte kan han göra så mycket annat heller i så fall, hhahahah! Vad jobbigt att GI inte var din grej, men Elverket hade vattenmeloner sist vi var där, du kan väl sitta och suga på en sån. Nej, allvarligt nu... *harkel* Om du kommer på brunchen så är ju Vickan där som har testat Viktklubben med bravur, och så vi andra. Jäklar vad med pepp du kommer få! Sassa brassa mandelm.. Selleri!

MrsB
    Men hallå eller, be maken köpa en löplina med koppel på Clas Ohlson så att du inte kommer så långt från spisen. Nej, alla andra makar gör inte så utan kompromisser! Stå på dig! Och ta barnvakt för att ta hand om dig (sen om han är snäll och köper en Rabbit kanske han t o m får följa med, hahahah!)
    Du behöver samla energi!!!!

• nennesjuttioåtta

EA&MJ skrev 2009-02-10 18:41:50 följande:

Nenne-självklart hade vi mutat eremitkräftan innan så att han var villig att krypa fram till oss rakt där vi stod . Fast han bet fotografen i pekfingret när vi skulle fotografera honom
    Mäh, hade ni inte sagt åt honom att det var förbjudet?!
  • nennesjuttioåtta

Frejis
    10.30 (alt 7.30 för då måste maken vara färdig med sitt och hoppas på att bilen startar för det gjorde den inte idag...)

Idag har vi haft en inredningsfirma här som kollat på vårt vardagsrum. Blev en hel del spånande och hoppas att det blir något som vi kan använda oss av. maken är väl lite skeptisk och konservativ (vadå, vår idé var väl bra? Fast vi var överens om att ringa dem) så vi får se vad det blir. Skönt med lite nya ögon iaf! Man kan ju plocka russinen, behöver ju inte göra allt de befaller. :.D

• nennesjuttioåtta

Brudsommar
    Jaaa! Hurra Iris! *krrrulltrumpeter*

• nennesjuttioåtta

EA&MJ skrev 2009-02-10 18:59:13 följande:

Jo fast han var inte så samarbetsvillig och snabb som en räka
    Hade ni pimpat skalet enligt färgtemat? Gick han i takt till musiken? Firade han med er eller nej - så klart. Han ville väl helst bara vara ifred. E man eremit så e man.
  • nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-10 19:07:18 följande:
    nenne - tänk på att simmarna inte får bli kalla!!!
    jo, det är därför det inte funkar så bra med cykel om det skulle skita sig. Jävla biljävel... *muttrar*
  • nennesjuttioåtta

EA&MJ skrev 2009-02-10 19:08:00 följande:

Nenne-sa inredningsfimran något klokt?
    tjaaa... jo, både och. De fladdrade ju iväg med att riva väggar i köket och slå upp en dörr till vardagsrummet och vi tänkte bara apappapp, det där är vårt enda potentiella barnrum så det låter vi bli... Men en hel del om hu vi ska knyta ihop säcken med vår stil och så. Får se, det blir före och efterbilder. Men jag vill betsa golvet men mannen vill ha bastukänsla.... Det blir brottningsmatch om det!
  • nennesjuttioåtta

Maken kom in i köket när jag stod och lagade mat. "Nähe, jag vill väl inte ha bastukänsla! " Så jag får väl dementera det här. Lackat furugolv funkar kanske inte i en bastu, men jag vill måla! Jag antar att han tvekar för att det krävs... vadhettere... JOBB!

Under armen är direktiven (det är så svårt att köra bil med en burk i ljumsken)!

• nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2009-02-10 20:01:35 följande:
    Nenne: varför måste burken fraktas under armhålan. Kan han inte göra jobbet på plats?
    ojojojo han VÄGRAR göra det på plats. Fastän jag sa att de kanske hade "Asslovers II" på DVD. Nej, han vill inte ha den pressen på sig att någon sköterska står och väntar på honom. Så det får bli armhålan.

Jag hejar också på honom, en annan behöver ju bara inta ryggläge.
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare