Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Telemarkgrrl skrev 2009-02-12 09:36:05 följande:
    Hehe, ja nog skulle det bli oförglömligt alltid.
    Hahah, ja precis! Jag skulle ALDRIG I HELVETE göra det själv, men maken fick det i 31-årspresent och han går igång på sånt. Gäller bara att boka in det...
  • nennesjuttioåtta

Jag dödar orkidéer för glatta livet. Vadå, kan de blomma om?!?!?

telis
    I KNOW! Jag blir galen, och längtar bara härifrån och då hamnar jag ju... på BT!

hej Cicci!!
    Åååh jag önskar att din man förstår vad han håller på med och att din dröm besannas!!!

hahaha om det funkar med inseminationen ska vi hädanefter fira 11 februari som KANYLBALLENS DAG! *krulltrumpeter*

• nennesjuttioåtta

Och den som kan sin Nilecity förstår ju kanelbulle=>kanylballe

• nennesjuttioåtta

fast egentligen menar jag ju just kanylballe, och inte den vanliga ballen.

• nennesjuttioåtta

åååh Kängu, vilken mysig by!!!!!!!!

• nennesjuttioåtta

Vickan!!! Hittade det här på alltombarn.se
    FAKTA UPPREPADE MISSFALL

Vid minst tre missfall i följd talar man om upprepade missfall. Det är mycket ovanligt.

Knappt en procent av de par som försöker skaffa barn råkar ut för upprepade missfall.

Det kan drabba både kvinnor som tidigare fött barn och de som inte gjort det.

Efter tre missfall kan en gynekolog remittera dig till en större sjukhusklinik för en utredning. Då utreds om du och din partner har normala kromosomer och om du har oupptäckt diabetes, en ämnesomsättningsrubbning eller någon sjukdom i immunsystemet.

Om undersökningarna talar för att du är frisk är möjligheterna stora att få ett barn under nästa graviditet.

Källa: Vårdguiden

• nennesjuttioåtta

Ja. just det. Och min slutsats av det är att risken borde vara pytteliten att du drabbas igen! Shooooot!

• nennesjuttioåtta

Am
    hahhaha så trevligt *nuts nuts*

• nennesjuttioåtta

I måndags fick jag iaf montera ihop en hylla...

• nennesjuttioåtta
    Frejis skrev 2009-02-12 10:40:47 följande:
    Nenne - hoppas att du drog ut på nöjet att få arbeta... Usch, känner igen situationen alltför väl, avancerad människoplågeri.Liten - jag har tyvärr problem med att få plats med fler och maken kommer då och då med nya älsklingar Det är bara två rum i lägenheten där de trivs och i andra rum är de avlivningshotade (förmodligen för mörkt).
    Oh ja, men fr o m lunch måndag t o m lunch onsdag är jag ju på mitt gamla jobb, där de vet vad jag kan och ger mig fria händer. FUCK att de inte har råd att anställa mig på heltid igen... Men grejen är också, att OM och...eller NÄR jag får lite grejer så är det mycket roligare uppdrag än på mitt gamla jobb. Och där jag slipper jobba under någon AD utan får vara kreativ efter eget huvud. Har fått göra EN sån grej hittills, får se om nästa blir till sommaren.
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare