Barnkarusellen snurrar vidare
men min julstjärna lever tamejfan än, annars brukar ju allt rasa av på dem men min lever och frodas. jag fattar ingetning, jag som t o m dödar garderobsblommor och kaktusar...
men min julstjärna lever tamejfan än, annars brukar ju allt rasa av på dem men min lever och frodas. jag fattar ingetning, jag som t o m dödar garderobsblommor och kaktusar...
fru AM skrev 2009-02-12 10:41:43 följande:
Mrs B
aarrrghh, stackars Malte och stackars er! När ska det vända??!?
Här lyser solen över de kritvita vidderna och idag hörde jag en massa fåglar som kvittrade. det betyder ju att VÅREN är på väg, även här i norrland! Tjohooo1
AM
ta hand om dig!
MSW
Frejis har du glömt!!
och Ore på BIM-listan
EA
Växer din häck?
Kom ju på att maken brukar köpa blommor till mig men det är jag som inte köper något till honom. Dålig fru! Fast hallå, han får presenter på andra dagar.
Statistik, lika roligt och intressant som att studera flimmerhår i bältdjurstarmar.
Mugglan
Jag tror att jag kommit på det här med versaler. Om man börjar inlägget med versaler så blir det bara gemena. MEN! om man har skrivit några meningar som vanligt så kan man brassa på hur länge som helst.
FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!! Thank god, jag är så jävla less på det här skitgörat så jag tror jag dör. Nu är det helg!!! WEEEEEEEEEEEEEEEEEH!
Frullan darling, du känner din kropp bäst, men har du inte ens ett liten gryn i hjärnan som säger "hohooooo det är ju en tjej därinne, dummer!" ?
AM
Usch och FY vad hemskt med dina föräldrar!
Nu måte jag installera lite nya program i den andra datorn och sen har jag faktiskt ett jobb att göra, men inget som jag fått av chefen utan från filialen i byn rätt långt härifrån.
Förmodligen gillar jag inte statistik för att jag är så jävla bombad. Så inget fördömande från min sida för er som håller på med det, alltså. Snarare en hyllning.
Cicci
Åååh stackars VickeVire! Hoppas kortisonet gör att det inte ens blir något anfall (precis som att om man inhandlar grav-test så går graviditeten över och man kissar minus - iaf om man heter Nenne )
EA
På mig kommer aladåben FÖRE äl, 2-3 dagar kaploff, sen blir det liksom halare och glattare slem efter det.