Barnkarusellen snurrar vidare
Fredagskraaaaam!!! Bra initiativ, September!
Telis
NAAAAAJ, prata inte chokladdessert!! *kurr*
Ikväll blir det sushi och viiiiiin.
Fredagskraaaaam!!! Bra initiativ, September!
Telis
NAAAAAJ, prata inte chokladdessert!! *kurr*
Ikväll blir det sushi och viiiiiin.
EA
Du bör ju vara på ridläger åtminstone över helgen.
BS
Men om nu läkaren har rätt, har han någon idé om vad som ska göras? Hänger det enbart på vikten eller kan du få boosta med Pergotime?
alltså jag kommer att sluta som en jabbadahut om jag fortsätter i denna takt. Igår blev det över en jättestor kanelbulle efter konferensgästerna och hemma fanns det en semmelgroda kvar som bara var tvunget att ätas. *blurp* Jag hatar när maken har rätt, man mår skit i mage och man bara känner hur den jäser. Om den ändå kunde jäsa inifrån och inte bara ytligt...
BS
Vad tror han att du har för horomnrubbningar då? Jag är ju skitnyfiken eftersom jag inte känner mig särskilt utredd...
Lapinette
Jag har så jag klarar mig, har inte tagit några hittills. Funderar på om det var därför jag fick cysta istället för mens?!?
-15! *värst*
Sol (ok då, lite disigt kanske) och massvis av kriiiiitvit snö!
Trevlig helg!!! Vi ses
helloouuu!
Hemma igen, en halvtimme före jag trodde. TACK för en sjukt trevlig brunch som vanligt, helt otroligt att man hinner avhandla de flesta ämnen... på er! Synd att alla inte kunde komma, sjuka och ämmliga (eller ...bakis?!?!? ) men fler chanser blir det, hoppas jag!
Izzie
mäh, vilken fars med bilen! Så typiskt!