Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

muggles skrev 2009-02-24 09:00:09 följande:
    frullan: jag vill också att folk festar av mig när jag dött, jag tycker det är en skön tanke. Begravningen fick mig att tänka på min egna begravning och jag vill att folk ska få god mat och gott vin (och bubbel till dem som vill!). Sedan kan de gärna få hålla lite tal om hur underbar jag var!
    Instämmer!

F ö måste jag ju meddela att jag följer med maken till Gbg under Göteborgsvarvet-helgen. En dejt på lördagen, blev det det elelr???
  • nennesjuttioåtta

tjoho där borta i ljuset.

Usch fy fan vad jag är deppig. Nej, kom inte och säg att blablablabl ni har ju inte prövat allt än. JAG VEEEEEEET! Jag undrar om jag skriver väldigt otydligt eller om det är svårt att förstå, men JAAAA det är klart att vi ska prova ivf före adoption men är det konstigt att känna att man redan gett upp trots att det finns vägar kvar att utforska? Är det ingen som kan känna igen sig i det??? Fy fan jag spyr på hela situationen,vilket jävla liv man lever.

• nennesjuttioåtta

Nähä, det blev en tråddödare. *suck*

jaja, Hurra för Victoria och Daniel, stackars karl.

Tinga
    Shit pommes frites! Låter som en bra idé med hjälp av dina päron!

Mindre
    Ta båda samtidigt, så är det över sen, annars ska du ju börja våndas igen när du ska ta det andra ögat.

Blivande frugan
    Fy sjutton vad trist med soldaterna! Har du koll på hur lång kö det är på ivf? Jag är lite ambivalent i frågan, för samtidigt som jag önskade att vi visste vad vårt problem var så vill man ju inte att det ska vara något fel... men nu har ju tiden för "bara otur" passerats med råge så det vore ju skönt att veta då vad man ska göra åt det. Och när det gäller såna problem tror jag det kvittar hur mycket omega 3 din man stoppar i sig, tyvärr, men eftersom läkarna tror på ICSI så kommer det att funka! Lycka till!!!

• nennesjuttioåtta

Ååååh jag fick en semla igår iaf. Yummieee!!!!!

• nennesjuttioåtta

Kom på igår att det nu inte blir någon 2009 (om inte ett mirakel sker den här omgången), lika lite som det blev en 07:a, eller en 08:a. Får väl hoppas att vi blir föräldrar 2010? Tveksamt.

KUKENSRÖVHÅRSBAJSMÖGELOST!

• nennesjuttioåtta

BS
    Varför skäms du över att skriva det? Det är ju som man känner själv. Jag hatar att tiden bara rinner bort, tänk vad skönt om man itne ens försökte få barn - jädrans vad glam och partaj det vore hela dagarna!

Tack alla, ni behöver inte förstå men jag har nästan kännt som att jag inte får känna så här för att jag inte provat allt än. Och visst, det går ju i vågor, hoppet kommer ju och går men när man är på botten igen så ser man ju bara det som är nu - dvs att det inte har funkat och det kanske aldrig komemr att funka.

Jag skulle också vilja hitta glasögon som passar mig! Jag har för långa ögonfransar (de tar i och lämnar ränder av mascara), för liten näsa (vilket gör att de rasar ner) och för litet ansikte (man ser ut som en spyfluga).

Liten
    få se få se få se få se få se!

• nennesjuttioåtta

och till helgen är det både kalas med släkt och röjfest så då kan man inte gräva ner sig i soffan med maken och äta papaya doppat i yoghurt heller.

• nennesjuttioåtta

hejsan hej omsan förresten! Tonårsmorsa, 300 000 vuxenpoäng *pling*

• nennesjuttioåtta

groumpff!
    Svär med mig idag! Jag förstår ju att ni gärna vill peppa, och det är jag tacksam mot men som sagt, ibland vill man bara höra att det är förjävligt och att det är OK att känna sig som ett kånkelbär på en gorilla...

fick precis mail från en akupunktör i stan som skrev (säkert bara för att kunna suga ut alla pengar jag har) att studier visat att man ökar sina chanser med 20% vid en ivf genom akupunktur. Så nu ska även jag testa the Lapinette-way.

Oms
    jomenvisst, jag fick ju det där jobbet! Så nu är jag uthyrd som konsult till mitt gamla jobb och först NU har jag börjat fått egna uppdrag på jobbet, annars har jag fått sitta som en jävla prao och titta på, när jag inte har fixat ett arkiv av alla jobb sen 2003 och framåt eller skruvat ihop en hylla...

• nennesjuttioåtta

muggland
    Jag tror du är bäst hittills på att svära, faktiskt.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare