Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

Vafan, jobbar ni, eller?

Heyy, det gör jag med! Nu Pawh riktitt! GAAH!

Mindre
    Om du ändå tagit dig tid till att kolla upp, leta en klinik som ska göra det och funderat öht - BOKA TID! Du kommer inte att ångra dig, fatta vad gött att vakna upp seende! jag är ju en fara för mina grannar för jag tänker att om inte jag ser dem så ser de inte mig, och struttar omkring naken tills jag fått i linserna. Då blir Nenne pryd (så dags då liksom). Me jag skelar också så jag kan nog inte göra en sån op enbart. :-s

muggles
    Runkbulle!

• nennesjuttioåtta

Ore
    När har du BIM nu? Eller är det ÄL på g?

• nennesjuttioåtta

Jag ar äntligen börjat få en massa saker att göra. HURRAAA!!! Så jag sitter och kreerar för glatta livet. (ok, lite BT tid måste jag få unna mig, de tär ju för fan fredag!)

• nennesjuttioåtta

Liten
    heter du ju (har kommit på att jag skriver mindre utan att ens upptäcka det fatala misstaget)
    Jag skelar när jag är trött, har druckigt för mycket, när det är mörkt, om jag kollar från "fel" vinkel... Då sticker vänsterögat rätt in i näsroten. jobbigt när man kör bil på kvällen, eller ligger framför soffan och tittar på TV.Glasögonen hjälper dock eftersom de är fasettslipade. Men de är inte så bekväma att ligga med. Alltså ligga på en kudde med skalmen pressandes mot tinningen. Och jag vill ju helst ha linser. Annars har jag exakt likadana glasögon som Telis. Fast i titanfärg som matchar vigselringen.

• nennesjuttioåtta

Andra gånger det är jobbigt är när man är på partaj och man ser hur den man pratar med inte tänker på vad jag säger utan att jag ser ut som en seriefigur. Eller när mannen säger att "nu har du druckit för mycket"...

• nennesjuttioåtta

Man får helt enkelt skaffa en sån där monokel, eller vad det heter. Och börja prata som Carl-Jan.

• nennesjuttioåtta

Ore
    ha jag VISSTE att det skulle feltolkas.

• nennesjuttioåtta

Tinga
    hurra för grabbarna Grus som ökar i vikt! Och Malte också, såklart. Weeeh! Bra jobbat, Tinga och Mrs B!!!

Ja, stackars lillkillen. Han har ingen styrsel i varken armar eller ben och kan sitta hjälpligt men vingligt. Det är sååå nära att jag börjar gråta hela tiden för det är så synd om honom (och hans föräldrar, GAK!) men han blir bättre och bättre iaf. Det kommer sitta i upp till 8 veckor. Tack för er omtanke!

• nennesjuttioåtta

YEIII LUNCH!!!!! Fy fasen vad jag är hungrig.

• nennesjuttioåtta

Ore
    aha, den trökigaste tiden i cykeln kvar alltså.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare