Barnkarusellen snurrar vidare
EA
Jag tycker det låter jättepositivt men förstår också, jag har ju haft senmens flera gånger och man ändå känner att det är tomt därinne. Men egentligen så har man ju ingen aning. När ska du testa igen?
EA
Jag tycker det låter jättepositivt men förstår också, jag har ju haft senmens flera gånger och man ändå känner att det är tomt därinne. Men egentligen så har man ju ingen aning. När ska du testa igen?
Mindre
Jepp, det är noterat!
Mrs B
Så har min mamma med! Bepanten eller vad det nu heter?
Härligt med Malte!!
fru AM skrev 2009-03-03 14:56:49 följande:
Jag har ätit kladdkakemuffins med Dumlekola till fikat. GAAAH vad gott det var!
Fasen vad jag bara pladdrar ego här. Sorry, men jag blir så nipprig att skriva under stress, så ingen tjuvkikar.
Kängu
Nej, jag tror det är Leila eller också ett eget påhitt. Dumlen låg bara smält ovanpå liksom.
EA
När marsglassen ropar bör man allvarligt lyssna på vad den har att säga. De viskar väldigtsvagt men om man sväljer så hör man bättre (bra akustik i magen).
Am
Jo, men om det var hög koncentration på ögonlocksbehåringen så borde de vara tätare...? Tänk dig giraff! *sveper med fransarna*
präciiis! Det vore nåt. Så, nja, de får leta vidare tror jag. Ska se vad akupunktören säger också. Intressant!!!
fru AM skrev 2009-03-03 15:55:06 följande:
hej hej!
Tillbaka på mitt "riktiga" jobb, med chefen på kundbesök.
MSW
Ååååh snödoppar! Låter fruktansvärt avlägset men nu har det ändå smält en hel del men fortfarande några decimeter snö kvar.
telis
Så du hittade en hjälm till slut. Och nej, jag vill INTE höra om Italien. GAAAAAAAAAAAAH! Okej då, drick en Bombardina åt mig, jag vågade inte sist när vi var i Livigno.