Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen snurrar vidare

nennesjuttioåtta skrev 2009-03-04 16:55:32 följande:
    Måste nog lagas!
    Om MSW får fatt på thaibiffarna till slut... De kanske har slagit sig?
  • nennesjuttioåtta

nu är det kväller! Hejj rå!

• nennesjuttioåtta

hoppar in en snabbis

Mrs B
    Vet ni vad ni vill se? Orsa Grönklitt, Leksands Sommarland...?

• nennesjuttioåtta

Orsa Grönklitt har ju massa stugbyar eftersom de även har slalombacke på vintern. Finns flera fina bad i Orsasjön också, och fäbodar (om det inte räcker med björn, tiger och varg i parken) och grym utsikt över ett av Sveriges vackraste landskap.

Leksand har väl både camping vid sommarlandet och en massa boenden inne i byn som är en idyll. Bor ni där har ni ju nära till allt, Falun t ex och kan åka över dagen upp till Orsa.

• nennesjuttioåtta

Am
    Jabushe tänker jag bara på den hemska reklamen med hon som har sånt förskräckligt Gävlemål. *ryser* Släääääätare

• nennesjuttioåtta

EA
    Vilken dag är du på nu?

• nennesjuttioåtta

Men du fick ju lite rosa tidigare va? Alltså, fäster ägget väldigt sent så kanske det öndå inte hade gett utslag 14 dagar efter ÄL. Testa igen! Om det är minus så måste d ju fråga gyn, det kanske är en cysta (som jag hade).

• nennesjuttioåtta

AM
    Jepp, jag kan men svårt att förklara. Det finns några olika "stansverktyg" beroende om du vill så ihop flera objekt, stansa ur eller göra tårtbitar. Jag ska kolla vad det heter...

Kängu
    Zorngården kanske? Bussnätet är väl ingen höjdare i Dalarna så utan bil kan det bli knixigt. Dalahästtillverkningen i Nusnäs om inte annat som en kul grej att ha sett. Dalhalla ligger ju en bit ifrån men coolt att se! Nittsjö keramik om ni vill fortsätta hemslöjdsporr-temat.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare