Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen snurrar vidare

Ja, jag skulle också vilja höra ifrån gosnosen. Hon rapporterade iallafall i resetråden att dom haft en fantastisk semester i Sydafrika.

• Telemarkgrrl

Nu har det fredagsfikats här. Alltid lika trevligt.

Spikmattan ska dels öka blodcirkulationen och dels frigöra endorfiner som är kroppens egen smärtstillare. Om jag har förstått det rätt.

• Telemarkgrrl

Gulle gulle er! Jag hoppas också att det blir bättre snart.

Idag blir det iallafall lite städning här hemma, sen middag och teater med svärfar och sambo.

Ni glömmer väl inte att släcka ikväll?

• Telemarkgrrl

Okej, jag hade helt fel. Jag hade faktiskt hellre sett Wagner än den där De muntra fruarna i Windsor. Jag hade hellre sett Wagner i fem timmar på träbänk utan paus. Det var så fantastiskt urdåligt igår att .... nej, jag hittar inga ord. Hade inte svärfar varit med, och dessutom betalat för biljetterna, hade jag gått i pausen.

Nu blir det dusch och sen lägenhetsvisning.

En extra kram till Vickan!

• Telemarkgrrl

Nja, jag lyckades slumra till ett par gånger men dom har ju så låga ryggstöd på Dramaten så det finns ju inget att luta huvudet mot.

Ja, vi har sett en lägenhet på nätet i området som vi vill bo i. Men vi ska inte heller flytta. Dels lär det vara så himla mycket folk på visningarna nu och galna budgivningar, det orkar vi inte med, och dels har vi ju ett sånt fint badrum nu. Det kan vi ju inte flytta ifrån.

• Telemarkgrrl

Jag formulerar mig som en kråka. Föreställningen igår var "bara" lite drygt tre timmar. Jag föresökte bara antyda att jag hade hellre sett en ännu längre föreställning av Wagner istället för den vi såg.

Vickan, kram!

Lycka till på röntgen, AM! Och ja, KB var kanonbra!

• Telemarkgrrl

Kul att höra ifrån dig, gosnosen! Hoppas att det löser sig med ÄD snart!

• Telemarkgrrl

Page, jag kan förresten inte svara på din fråga. Jag tycker inte heller att du gjort något som helst ofördelaktigt första intryck, tvärt om! Jag tror att problemet helt och hållet ligger hos din arbetsförmedlare och inte hos dig.

• Telemarkgrrl

Page, jag förstår verkligen att det känns jobbigt, det finns väl ingen som vill bli betraktad som en knepig människa. Men jag tycker att det låter så himla märkligt alltihop, jag kan faktiskt inte förstå vad dom menar.

Åååh, en hund!! Vilken sort?!

• Telemarkgrrl

nenne, tjohooooo!

Page, OMG så söt!! Vet du om det blir det en svart eller en salt and pepper?

Liten, hoppas att ni får en nytändning på slottet!

"Kul" förresten att höra att det är fler än jag som blir vårtrötta och vårdeppiga. Jag tror alltid att jag ska bli pigg när det blir ljusare men för mig är det tvärtom. Jag släpar mig hem med knogarna i marken och orkar varken städa eller laga mat hemma.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare