Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen snurrar vidare

Nenne, du sprejar först, sen får du en blödning som är beviset på att du är nedregerad, därefter kan du vara nedreglerad och fortsätta spreja en eller två eller tio veckor till innan du börjar med sprutorna. Det viktiga är att du är nedreglerad ordentligt när du börjar med sprutorna.

• Telemarkgrrl

Förtydligar lite, om du inte får en blödning så bör du kolla om du är nedreglerad med hjälp av blodprov. Om du är nedreglerad så kan du börja med sprutorna ändå, annars får du fortsätta spreja lite till. Det var ju precis det som hände Lappis så sånt kan hända.

• Telemarkgrrl

nenne, har du fått veta dos och preparat? *nyfiken* Gonal-F 150 ie eller så?

• Telemarkgrrl

Åh, jag blir också lite nostalgisk av IVF-snacket.

• Telemarkgrrl

Herregud, landets sjukgymnaster går verkligen på knäna, visste ni det? Jag har ringt till tio olika ställen och häften tar inte emot nya patienser och hälften har mellan 4 och 6 veckors väntetid. Till sist hittade jag iallafall ett ställe med tre veckors väntetid där jag fick ställa mig på väntelista för att få en tid.

• Telemarkgrrl

Har inte kommit till Feelgood än. När jag ringt ett ställe som inte tagit emot så har jag bett dom tipsa om något annat bra ställe.

Och nej, dom har inte återbesökstider heller. På ett ställe sa dom att det är hödsäsong för sjukgymnastik nu.

Jaja, jag ringer vidare.

• Telemarkgrrl

På Feelgood fick jag iallafall en tid - i mitten på maj.

Sats har jag inte provat men det var väldigt vad dom ställena låg långt från stan.

• Telemarkgrrl

AM, du är så söt med dina tips. Jag har ingenting emot att gå på träning med russin men jag vill nog ha lite privatbesök först för att få tips som gäller just mig. Nu har jag iallafall fått en tid i början på maj på Sabbatsbergs ryggcentrum. Och förhoppningsvis hör det stället av sig som tog mitt namn och nummer och bara hade tre veckors väntetid.

Lycka till i kväll, BS!

• Telemarkgrrl

Haha, jahaaaa! Jag tror det var sån där gruppträning för pensionärer (och oss som känner oss som såna).

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2009-04-01 15:46:54 följande:
    ÅÅÅÅÅÅH jag vill också till Barcelona!!! 3 år sen, ganska precis, sen sist. Om jag minns rätt.
    nenne, var du både i Barcelona och i Vemdalen och förlovade dig för precis tre år sen?
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare